PODKŁAD SATYNOWY MAKE UP SATIN AA COSMETICS 101 IVORY

05 grudnia

Podkłady AA Cosmetics rzadko gościły w mojej kosmetyczce. Przyznam się Wam, że sama nie wiem dlaczego. Jakiś czas temu jednak w outlecie AA można było zakupić ten podkład za niewielkie pieniądze. Jeśli dobrze pamiętam płaciłam coś koło 6 zł i chyba w dalszym ciągu za taką cenę jest on dostępny. Ja się skusiłam i wzięłam odcień 101 Ivory.

Jak się sprawdził podkład? Dotrwajcie do końca :)


Podkład doskonale wtapia się w skórę, zapewniając jej idealny koloryt bez efektu maski. Fluid jest prawdziwym wybawieniem dla cery zmęczonej, pozbawionej blasku. Dzięki nowatorskiemu zastosowaniu koenzymu Q10 w inteligentnym systemie IQ10 podkład dodaje skórze energii i chroni ją przed skutkami upływającego czasu. System TIME16h zapewnia trwałość podkładu aż do 16 godzin. Fluid dostępny w pięciu odcieniach: Ivory, Light Beige, Sand, Dark Beige, Caramel.


Podkład znajduje się w szklanej buteleczce z pompką o pojemności 30 ml. Niestety przez szkło nie widać ile produktu nam się jeszcze zostało. Dlatego też nie wiecie jakie było moje zdziwienie, gdy 2 dni temu nie mogłam już nic wydobyć z opakowania. No ale na szczęście mam jeszcze jedną sztukę tego podkładu :)

Podkład ma dość rzadką, kremową konsystencję. Tak jak wspomniałam mój odcień to 101 Ivory, a więc ten najjaśniejszy. Troszkę się obawiałam, że będzie to za jasny odcień, ale z kolei Light Beige wydawał mi się zbyt ciemny dla mojej cery, więc ostatecznie postawiłam na Ivory. Podkład ma w sobie troszkę żółtych tonów, ale dopasowują się one do koloru skóry. 





Podkład bardzo przyjemnie się rozprowadza na twarzy. Na twarzy w ogóle nie czuć, że się go ma. Nie wchodzi on w zmarszczki, nie roluje się, a nawet nie podkreśla suchych skórek. Nie zapycha i nie uczula. Przypudrowany podkład pudrem Vichy Dermablend wytrwał na mojej twarzy przez 8 godzin.

Podkład nie należy do tych mocno kryjących - jeśli macie spore problemy z cerą to niestety ten podkład u Was się nie sprawdzi. Zakryjecie nim jakieś delikatne przebarwienie, zaczerwienienie i troszkę cienie pod oczami. 

Podsumowując - ja jestem z efektu bardzo zadowolona i nie żałuję, że zdecydowałam się na zakup tego podkładu. 


Znacie ten podkład?




Zajrzyj tutaj

0 komentarze