MARION DETOX PEELING DO TWARZY Z WĘGLEM AKTYWNYM

15 września

Linia DETOX Marion jest przeznaczona do demakijażu i kompleksowego oczyszczenia skóry twarzy. Bazuje na innowacyjnych i delikatnych formułach z aktywnym węglem o głębokim i precyzyjnym działaniu detoksykującym.

W skład linii DETOX Marion z aktywnym węglem wchodzą:
- żel micelarny
- peeling do twarzy
- plaster na nos
- maska oczyszczająca
- czarna maska peel-off

Robiąc jakiś czas temu zakupy w drogerii internetowej Jokasklep.pl zdecydowałam się na zakup peelingu do twarzy z aktywnym węglem bambusowym właśnie z tej linii. Czy mój wybór był trafiony?


Drobnoziarnisty peeling delikatnie złuszcza martwy naskórek sprawiając, że skóra jest doskonale oczyszczona, wygładzona, wygląda świeżo i zdrowo. Formuła zawiera aktywny węgiel bambusowy, który absorbuje toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry, odblokowując pory. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami i wyrównuje jej koloryt. Peeling zawiera bogatą w mikroelementy białą glinkę Kaolin, która posiada właściwości ściągające, odżywcze i regenerujące.



Peeling znajduje się w plastikowej miękkiej tubce o pojemności 75 ml. Zamknięcie typu klik, które działa bez problemu. Szata graficzna utrzymana jest w czarnej kolorystyce. Z tyłu opakowania znajdziecie wszelkie niezbędne informacje na temat produktu.



Peeling ma gęstą konsystencję i zawiera w sobie dość sporo malutkich ścierających drobinek. Po wyciśnięciu peelingu na dłoń spodziewałam się, że będzie on miał czarny kolor. Jednak okazało się, że ma on jasnoszarą, grafitową barwę. Zapach kwiatowy, przyjemny.


Peeling zaliczyć można do tych delikatnych, które będą się fajnie sprawdzały u osób posiadających cerę wrażliwą. Ja właśnie do tej grupy należę, więc jak dla mnie peeling jest idealny. Po jego użyciu skóra jest gładka, przyjemna w dotyku, oczyszczona. Zdecydowanie wygląda na zdrowszą, promienną, a do tego rozjaśnioną. 

 Nie wysusza skóry i nie powoduje uczucia ściągnięcia.


Ja z czystym sumieniem peeling mogę polecić! To mój ulubieniec ostatnich tygodni.

A jaki jest Wasz ulubiony peeling


Zajrzyj tutaj

3 komentarze

  1. jakoś nie widzę u siebie tego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling miałam, mimo że jest delikatny to tez byłam z niego zadowolona :) polecam tez plaster na nos wypróbować.

    OdpowiedzUsuń