18 czerwca 2014

Z deszczową chmurką PLUI kąpiel nie będzie nudna!

Kąpiel to nieodzowny rytuał w życiu każdego dziecka. Jak dziś jeszcze pamiętam, gdy mój Bartuś się urodził jak drżały mi ręce, a serce biło szybciej ze stresu przed każdą kąpielą. Przecież to taka kruszynka była, a  dziś mój Bartuś to prawie 20-miesieczny szkrab. Z większymi pociechami też czasem bywają problemy podczas kąpieli i szukamy rozwiązań dzięki którym kąpiel dziecka stanie się zabawą. Ja na szczęście problemów nie mam, ale na pewno zdarzają się tacy rodzice, którzy nadal z tym się borykają. Jak temu zaradzić ? Czy można połączyć zabawę z edukacją podczas kąpieli ?
 
Z tym przychodzi nam na pomoc deszczowa chmurka PLUI.

Tydzień temu otrzymaliśmy dzięki pani Kasi z www.babymama.pl właśnie deszczową chmurkę do testowania.


Oj pewnie zastanawiacie się co to za nowość ?

Plui to nowatorska zabawka do kąpieli. Wystarczy zanurzyć ją w wodzie aby się napełniła, po wyjęciu "pada" z niej przyjemny deszczyk, który można kontrolować zamykając i otwierając otwór na górze. Pobudza ciekawość, stymuluje zmysły i inspiruje dzieci do zabawy.

Zabawka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 2 roku życia, ale choć mój syn ma niepełne 20 miesięcy to zabawka i tak sprawiła mu dużo frajdy, tym bardziej, że mama jeszcze do zabawy mogła się dołączyć. No a przecież wspólne chwile są tak cenne i dla dziecka i dla mamy :)


Tak prezentuje się chmurka...


Zabawka najpierw musiała być obejrzana z każdej strony :)

 

A potem zaczęła się wspólna zabawa...


Gdy na górze zakryliśmy dziurkę palcem woda nie leciała.. Toż to prawo fizyki. Dla nas dorosłych to zrozumiałe, ale w dzieciach wzbudza ciekawość!

 
 

Gdy palec podniosłam woda wyciekała z chmurki, jak deszczyk.


Mój syn jeszcze troszkę za mały jest, więc dużo frajdę sprawiało mu, gdy mama z deszczowej chmurki nalewała wodę do wiaderka, a on później mógł ją wylewać...


Zabawka naprawdę sprawiła ogromną radość mojemu dziecku, a i do tego mama mogła uczestniczyć w zabawie. Wykorzystaliśmy deszczową chmurkę do spłukania szamponu z włosów nawet :)
Oj ile było przy tym śmiechu to sobie nie wyobrażacie :)

Deszczowa chmurka plui pobudza zmysły i wyobraźnię dziecka. Jest bezpieczna, bez lateksu, ftalanów oraz nie zawiera BPA. Można ją po kąpieli wyczyścić, dzięki czemu nie gromadzą się na zabawce bakterie.

W dzieciakach wzbudza ciekawość.

Jeśli jesteście ciekawi deszczowej chmurki i nie tylko to zapraszam na www.babymama.pl

Deszczowa chmurka TUTAJ

Inne podobne TUTAJ 

Moja ocena: 5/5  


19 komentarzy:

  1. Fajna chmurka :). Ja może kupię taką za jakieś 6/7 lat jeśli będę miała własnego maluszka :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. No super zabawka! Pierwszy raz o tym słyszeć ale już mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, mój maluch by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny gadżet :) Spodobałoby się Krzysiowi, On lubi gąbkę zamaczać i później wodę z niej wyciskać do kubeczka no i tak jak u Ciebie - frajda z wylewania wody z kubka największa :P a jeszcze jak się chluśnie na mamę albo na środek łazienki... to już ubaw po pachy - oczywiście tylko dla Krzysia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj znam to. Póki chmurki nie mieliśmy to zawsze w użyciu była gąbka. Można ją wyciskać na różne sposoby w rożne miejsca, U mnie na szczęście to się tylko ogranicza do brodzika :)

      Usuń
  5. Hahaha, ucz dziecko fizyki i praw natury :D
    No nieźle :) Ciekawym rozwiązaniem byłoby zawieszenie gdzieś tej chmurki, jako prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety woda szybko ucieka przez dziurki, a przez prysznic leci cały czas :D

      Usuń
  6. świetna zabawa z taką zabawką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zabawka- tym bardziej super sprawa, że można np. polać nią główkę, żeby spłukać szampon z włosków. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój młody to by się cieszył z takiej chmurki :D

    OdpowiedzUsuń