Opinia na temat maseczki EXCLUSIVE COSMETICS

26 czerwca

Jakiś czas temu dotarła do mnie moja wygrana w konkursie organizowanym na Facebooku przez Świt Pharma.. Dziś wydaję swoją opinię na temat maseczki EXCLUSIVE COSMETICS - ekspresowej maseczki w płatku fizelinowym zawierającej kwas hialuronowy oraz ekstrakt z kiełków pszenicy oraz aloes. 
 



Przeznaczona do każdego rodzaju cery. Zawiera fito-kolagen, który posiada właściwości przeciwrodnikowe i dzięki temu przeciwdziała procesowi starzenia się skóry. Maseczka wspiera regenerację skóry, uzupełniając niedobór kolagenu i utrzymując w niej wilgoć. Wykorzystuje czynne składniki do nawilżania, ujędrniania i odżywiania skóry. Maseczka sprawia, że skóra staję się świeża i jedwabiście gładka w dotyku.
Moja opinia:
Maseczka zapakowana jest w poręczną saszetkę. Maseczkę trzymałam ok 25 minut. Maseczka jest bardzo łatwa w obsłudze,bo wystarczy nałożyć płatek na twarz. Płatek jest bardzo mocno nasączony. Płatek ładnie przylega do skóry nie przesuwa się i nie spada. Po zdjęciu płatka z twarzy pozostałość maseczki wmasowujemy w skórę - zero mycia wodą.
Maseczka ma całkiem przyjemny zapach.
 


Skóra po użyciu była mocno nawilżona,
Znalazłam coś dla siebie. Chętnie bym ją kupowała w sklepie osiedlowym, drogerii czy też hipermarkecie. Polecam!
 Cena: 8,99 zł
 
Ocena ogólna: 5/6

Zajrzyj tutaj

0 komentarze