Luksja Pro Care - opinia

11 sierpnia

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie mleczko do mycia ciała Luksja Care Pro z pestkami dyni.


Informacje ogólne:

Nowa Luksja Care Pro łączy kremowe mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała, dzięki czemu jest gwarancją pielęgnacji na najwyższym poziomie.

Luksja Care Pro to idealne rozwiązanie dla zabieganych kobiet. Jest to kosmetyk nowoczesny i wielofunkcyjny, który już podczas kąpieli zadba o odpowiednią pielęgnację skóry. Nawilżająca formuła Luksja Care Pro została wzbogacona o składniki balsamu do ciała: natłuszczające emolienty oraz nawilżającą glicerynę, kwas mlekowy i poliquaternium.

Mleczka pod prysznic Luksja Care Pro obejmuje 4 warianty:
  • Soften – mleczko owsiane nadaje skórze miękkość, gładkość i elastyczność,
  • Nourish - olej z pestek dyni posiada właściwości nawilżające, natłuszczające i wygładzające,
  • Restore - masło Shea odżywia, regeneruje i chroni skórę,
  • Enrich - olej sezamowy nadaje skórze gładkość i elastyczność oraz tworzy na jej powierzchni naturalny film ochronny.
Cena: za 250 ml - 7,99 zł

Moja opinia:


Długo zbierałam się do napisania recenzji na temat tego kosmetyku, ale dziś się w końcu udało. :) Mleczko stosuję od blisko miesiąca czasu. Może uwierzycie albo i nie, ale zużyłam dopiero połowę. Czyli mleczko jest wydajne, więc pierwszy plus. Nigdy tak miękkiej skóry nie miałam jeszcze po niczym. Nie ma porównania do klasycznych żeli, które pozbawiają skórę swojego płaszcza.A zapach jest zniewalający!!! Już sam zapach działa na mnie...:) Do tego moja skóra jest mocno nawilżona i nie muszę tracić czasu na nakładanie balsamu do ciała, a dla mnie jako mamy to ogromny plus :) Ocena 5/5.


Zajrzyj tutaj

1 komentarze