Odżywcze masło do ciała AA Sensitive Nature Spa - moja opinia

11 sierpnia

Od wczoraj używam kosmetyków z serii AA Sensitive Nature Spa i jestem bardzo zadowolona. Dziś czas na opinię na temat odżywczego masła do ciała z tej serii.



Producent: OCEANIC

Informacje ogólne:

Jedwabista konsystencja masła pozwoli skórze czerpać z jego wartości odżywczych. Kompozycja szlachetnych maseł shea oraz z owoców drzewa kakaowego doskonale odżywia i chroni skórę przed przesuszeniem. Pochodzący z certyfikowanych upraw ekologicznych organiczny ekstrakt z owoców granatu stymuluje skórę do syntezy kolagenu i elastyny, zapewniając jej ochronę anti-ageing i sprawiając, że staje się wyjątkowo gładka i kusząco piękna.

 
Skład:
 
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Parfum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Theobroma Cacao Seed Butter, Vaccinium Myrtillus Fruit Fjctract, Cucurbita Pepo Seed Ektract, Xanthan Gum, Glyceryl Caprylate, Citric Acid.

Stosowanie:

Rozprowadzić na skórze całego ciała i delikatnie wmasować do wchłonięcia.

Opakowanie: 200 ml

Cena: od 42 zł do 55 zł a nawet i więcej w niektórych drogeriach

Moja opinia:




Do tej pory nie miałam nigdy większych problemów ze skórą, ale niestety przeszedł i dla mego ciała taki czas. Hmmm.....po ciąży moje ciało stało się bardzo wymagające. Odżywcze masło ma bardzo przyjemny zapach, nie za mocny i nie za słaby, jak dla mnie w sam raz. Ma fajną kremową konsystencję. Świetnie odżywia skórę, pozostawia ją gładką i nawilżoną. Odżywcze składniki masła rzeczywiście bardzo dobrze regenerują skórę, nawet skórę mocno wysuszoną długą i intensywną kąpielą słoneczną. Masło używałam zawsze po wieczornej kąpieli i do następnego dnia skóra była dość mocno nawilżona. A do tego czułam ten cudowny zapach... Moja ocena 4/5. Dlaczego zapytacie? Otóż wadą jest zdecydowanie cena, która mnie odstrasza nieco. Owszem kosmetyk ten jest wydajny, ale gdybym miała osobiście go kupić nie zapłaciłabym tak wysokiej ceny. Pewnie bym się skusiła na coś tańszego o podobnym działaniu. 

Używałyście tego kosmetyku? Jakie są Wasze opinie?




Zajrzyj tutaj

0 komentarze