Nutritive Vegetal Aksamitny tonik od Yves Rocher - moja opinia

22 sierpnia

Jakiś czas temu , a dokładnie ponad 10 miesięcy temu zamówiłam sobie od Yves Rocher kosmetyki. Pani  z którą rozmawiałam wówczas mnie zapewniała, że kosmetyki są bez dodatku cytryny i innych uczulających owoców. Niestety, gdy przesyłka do mnie dotarła okazało się, że produkty jednak zawierają w składzie cytrynę. Nie zwróciłam produktów zamówionych, gdyż postanowiłam odczekać do czasu, gdy będę mogła je stosować ( uczulenie u mnie na produkty z owocami cytrusowymi pojawiło się podczas ciąży).





 Strona producenta: http://www.yves-rocher.com.pl/aksamitny_tonik

Informacje od producenta:

Naukowcy Yves Rocher odkryli i opatentowali składnik, który pobudza naturalne mechanizmy odżywcze skóry – koncentrat z jesionu. Marka Yves Rocher i jej partnerzy stworzyli przejrzysta i zrównoważoną sieć produkcji , gdzie produkcja odbywa się zgodnie ze starymi sposobami, szanującymi  środowisko,gwarantującymi wysoką jakość pozyskanego składnika roślinnego.85% kobiet stwierdza, że produkt pozostawia komfortowe uczucie na skórze.
Przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji:
  • Uzupełnia demakijaż.
  • Tonizuje jednocześnie łagodząc skórę.
  • Dodaje skórze blasku.

Składniki:

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z jesionu, woda z hamamelisu bio. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.Bez parabenów. Bez olejów mineralnych. Bez sztucznych barwników. 

Pojemność: 200 ml

Cena: 29 zł

Stosowanie: rano i wieczorem, za pomocą płatka kosmetycznego, omijając okolice oczu.

Moja opinia:

Płyn o bardzo nawilżających właściwościach zamknięty jest w  butelce o pojemności 200ml.  Tonik oczyszcza i nawilża skórę.. Producent mówi o tym, że ma on dodawać blasku, ale osobiście niestety tego nie zauważyłam. Produkt jest wydajny - stosuję go od kilku tygodni. Szkoda, że jest przeznaczony tylko do ogólnego oczyszczania twarzy, a nie także okolic oczu. Przyjemny i delikatny zapach, dobre doczyszczanie cery przy jednoczesnym łagodnym i delikatnym działaniu. Zero pieczenia, szczypania, nie pozostawia lepkiej warstwy na twarzy. Moja ocena: 4,5/5.



Zajrzyj tutaj

0 komentarze