Czerwcowe denko

04 lipca

W miesiącu czerwcu słabo postarałam się z zużyciami, ale w tym obiecałam sobie poprawę. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Wiele tego nie ma jak widzicie.


1. szampon do włosów Green Pharmacy Łopian większy - R E C E N Z J A
2. farba do włosów Verona Revia - cena 5,59 zł. Zakupiłam w Auchan po raz pierwszy. Zobaczymy jak długo kolor będzie trwały.



3. płyn do higieny jamy ustnej Colgate Plax Sensitive Mint - gwarantuje świeży oddech oraz zmniejszenie nadwrażliwości zębów.


4. żel pod prysznic dla mężczyzn Ziaja Yego - oczywiście zużyty przez mego mężczyznę
5. krem Nivea - każdy zna i nie trzeba chyba nic więcej w tym miejscu pisać


6. chusteczki nawilżające Softino - dostać można je w Lidlu.
7. płatki kosmetyczne

W tym miesiącu muszę znów wrócić do zużywania próbek, bo się opuściłam.

To tyle.

A jak Wasze denka ?






Zajrzyj tutaj

24 komentarze

  1. Miałam szampon GR, ale nie jestem pewna czy ten. W każdym razie nie polubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam 2 warianty i zawsze pod koniec miałam najwięcej zastrzeżeń....

      Usuń
  2. Moje denko chyba będzie zbyt duże... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię ten płyn do jamy ustnej. W moim Lidlu nie widziałam tych chusteczek, ale sprawdzę przy kolejnych zakupach jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są na pewno, nie ma ich wiele, ale cena 3, 99 zł.

      Usuń
  4. Gratki denka- mnie jak zwykle nie udało się go zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zużycie bylo o wiele wieksze- nie wiem tak juz mam chlone kosmetyki jak gabka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dziecko i chyba to z tym związane jest, ze zużycie słabe, Nie mam czasu i okazji na wykorzystanie wszystkiego :)

      Usuń
  6. Ooo bogato! :)) Troche sie uzbierało tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji korzystać z tych produktów. Płyn do płukania jamy ustnej muszę wypróbować, choć mojego chłopaka dentystka nie zaleca zbyt częstego korzystania z tych płynów, ponieważ wraz z zarazkami zabija on także te pożyteczne bakterie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zużyłaś, u mnie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaje malutko zwłaszcza jak widzę zużycia innych

      Usuń
  9. tak, nivea 'znane i lubiane' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię tylko kremy, bo do innych produktów mam zastrzeżenia :)

      Usuń
  10. Nivea jest u mnie zawsze:) z kilku zdenkowanych rzeczy również powinnaś być dumna:)

    OdpowiedzUsuń