Odżywka DOVE do włosów zniszczonych - recenzja

25 lutego

Było ostatnio o szamponie Dove do włosów zniszczonych, więc nadeszła pora na recenzję odżywki z tej serii.





Strona producenta: http://www.unilever.pl/ < K L I K >

Informacje od producenta:

Odżywka do włosów Dove Intense Repair została stworzona z myślą o włosach zniszczonych. Odbudowuje włosy, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera `Fibre Actives`, które wnika w głąb włosów, żeby odbudowywać je od środka, oraz `Micro Moisture Serum`, które odżywia włosy, nawilża i pomaga regenerować ich powierzchnię od cebulek aż po same końce. 

Skład:
 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chliride, Parfum, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, DMDM Hydantion, Amodimethicone, Sodium Chloride, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, PEG-7 Propylheptyl Ether, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylopropional, Citronellol,Hexyl Cinnamal, Hydroxycitonellal, Linalool, Cl 15985, Cl 19140.

Cena:  ok. 10 zł
Opakowanie: 200 ml

Moja opinia:

Odżywka zamknięta w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml, na typowy klik. Zapach bardzo przyjemny, a konsystencja odżywki sprawia, że produkt jest bardzo wydajny. Jedyną zaletą jaką dostrzegłam w trakcie używania odżywki był fakt, że moje włosy zdecydowanie lepiej się rozczesywały i układały. Niestety na początku moje włosy były miękkie i gładkie, ale  po upływie jakiegoś czasu, gdy moje włosy się do niej przyzwyczaiły, sprawiały one wrażenie "ulizanych". Ja na pewno więcej razy po szampony i odżywki z DOVE nie sięgnę.


Moja ocena: 3/5

Korzystacie z odżywek do włosów ???





Zajrzyj tutaj

9 komentarze

  1. Lubię ich zapach, bo długo utrzymuje sie na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest faktycznie fajny i ciekawy, ale niestety DOVE do pielęgnacji włosów u mnie się nie sprawdza :(

      Usuń
  2. Ogólnie nie przepadam za kosmetykami dove prócz antyperspirantów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam odżywek z Dove..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam odzywek, ale do czasu kiedy po ciąży zaczęły wypadać mi włosy zrezygnowalam,żeby ich jeszcze dodatkowo nie obciążać. Jak moje włosy wrócą do normy to może pomyślę o jakiejś odżywce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie po ciąży zauważyłam, że odżywki wszelkiego rodzaju bardziej mi zaczęły szkodzić niż pomagać. Teraz jest już lekka poprawa, ale też nie mogę wszystkiego stosować..

      Usuń
  5. Lubie ich szampon wygładzający

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon fajnie nawilża ale u mnie produkty z tej serii powodują łupież :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie, używałam i szamponu i odżywki i nie dość że łupież to jeszcze niesamowicie mnie głowa swędziała. Było to do niewytrzymania!

      Usuń