BIO-REGENERUJĄCY PEELING DO CIAŁA TRAWA CYTRYNOWA EVELINE COSMETICS

27 lutego

Jakiś czas temu w moje ręce wpadł bio-regenerujący peeling do ciała Eveline Cosmetics z linii SPA! PROFESSIONAL o zapachu trawy cytrynowej. 

Jeśli chcecie wiedzieć jak się spisał u mnie to zapraszam!



Bio-regenerujący peeling do ciała z rozświetlającymi mikroperełkami, dzięki zawartości naturalnych wyciągów roślinnych oraz unikalnej kompozycji składników aktywnych, dotlenia i stymuluje biologiczną odnowę skóry. Ziarnista formuła o świeżym zapachu trawy cytrynowej usuwa zrogowaciały naskórek, regeneruje i wygładza skórę. Drobinki delikatnie masują, pobudzają mikrokrążenie i ujędrniają ciało.

ZAAWANSOWANE SKŁADNIKI AKTYWNE:

CENTELLA ASIATICA wykazuje udowodnione działanie regenerujące oraz stymuluje komórki tkanki łącznej do syntezy kolagenu i elastyny. Intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia.

LIPOMOIST 2013 błyskawicznie regeneruje skórę oraz tworzy na jej powierzchni mikrosiateczkę zapobiegającą parowaniu wody z naskórka.

WYCIĄG Z GUARANY regeneruje, uelastycznia i stymuluje biologiczną odnowę skóry.

KOFEINA wygładza, zwiększa sprężystość i elastyczność skóry oraz wspomaga naturalne procesy redukcji cellulitu.

bioHYALURON COMPLEXTM intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka.




Moja opinia

Peeling znajduje się w bardzo poręcznej tubie o pojemności 250 ml wykonanej z miękkiego plastiku. Zamykanie typu klik.


Produkt ma jasnozielony kolor i bardzo przyjemny, orzeźwiający, świeży cytrynowy zapach. Nie jest on jakoś bardzo intensywny. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona dość gęsta, żelowa. W produkcie znajdziecie małe drobinki peelingujące oraz mikroperełki rozświetlające.


Używałam peelingu 2 razy w tygodniu przez półtora miesiąca. Masaż wykonany tym peelingiem jest bardzo przyjemny. Choć drobinki peelingujące są małe to i tak peeling fajnie usuwa martwy naskórek przywracając skórze gładkość i delikatność. Dobrze przygotowuje skórę do przyjęcia balsamu. Nie ma też problemu z jego spłukaniem.

Nie zauważyłam jednak u siebie ani ujędrnienia ani spektakularnego nawilżenia po jego użyciu tak jak obiecuje producent.

Peeling mogą wypróbować osoby, które oczekują łagodnego działania. 

Cena to około 16 zł.

Znacie ten peeling?



Zajrzyj tutaj

8 komentarze

  1. Zapach jak najbardziej mnie przekonał, uwielbiam orzeźwiające i dodające energii produkty pod prysznic :) Zawsze takie cytrynowe zapachy wpływają na mnie mobilizującą i budzą mnie do życia :)
    Po peelingu nie spodziewałabym się ujędrnienia, wielu producentów obiecuje cuda na tych opakowaniach, ale to tylko żel z drobinkami, który ładnie usunie martwy naskórek, ale to raczej tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam go:) słaby zdzierak, ale przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, natomiast czasami celowo kupuję lżejsze peelingi :) może jakoś specjalnie nie działa ale z wyglądu jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jak najbardziej mi pasuje, natomiast lubię większe zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go polubiłam :) Zapach dodaje energii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dziękujemy za ciepłe słowa!
    Jak zauważyłyście to lżejszy zdzierak i delikatniejszy. W połączeniu z cudownym zapachem daje ekstra doznania podczas stosowania i bardzo precyzyjnie nienachalnie przywraca gładkość skórze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeden z niewielu kosmetyków, który przetrwał moją kosmetyczną czystkę, głównie ze względu na zapach, który bardzo mnie intryguje. Z pewnością jeszcze o nim napiszę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mój też jeszcze czeka na swoja kolej.

    OdpowiedzUsuń