Silcare Color It! nr 550

25 czerwca

Manicure hybrydowy jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod zdobienia paznokciNie zdziwi Was więc fakt, że i ja postanowiłam spróbować.

Swoją przygodę z hybrydami zaczęłam rok temu temu. Zaczęło się od kompletowania podstawowych rzeczy, a potem wpadłam w szał kupowania kolejnych kolorków do swojej kolekcji.

Pewnego dnia przeglądając Allegro trafiłam na lakiery Silcare Color it! w zawrotnej cenie 3,69 zł. Długo się zastanawiałam czy w ogóle ma sens kupowanie tak tanich lakierów hybrydowych, no ale skusiłam się na początek na jeden kolor tylko. Wybrałam kolor o numerze 550.


Nowsza, ulepszona formuła systemu hybrydowego Color IT! Gęstość została poprawiona o 50%. Nakłada się łatwo i szybko. Nie osłabia płytki i bezproblemowo, w 100%, ściąga się z paznokcia. Hybryda Color IT to alternatywa dla tradycyjnego lakieru, utrzymuje się na paznokciu przez 2 tygodnie. Można ją utwardzać w lampach LED.

Lakiery znajdują się w czarnych plastikowych buteleczkach o pojemności 8 ml. Są dość gęste, a pędzelek cienki i długi. 




Tak jak wspomniałam w moje ręce wpadł kolor 550. To piękny chłodny róż wpadający w fiolet. Dwie warstwy dają już dobre krycie.

Nakładałam cieniutką warstwę i wówczas lakier nie uciekał mi z bazy. Lakier bardzo dobrze przylegał.

Kolor mi się podoba, a trwałość jego wynosi około 2 tygodnia, także to bardzo dobry wynik jak na lakiery w tak niskiej cenie. Nie ma także żadnego problemu z usunięciem hybrydy z paznokci. 


Szczerze nie liczyłam na dużo, ze względu na niską cenę. Jednak jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i pewnie skuszę się na inne kolory.

A Wy znacie te lakiery?



Zajrzyj tutaj

0 komentarze