Maska wzmacniająca włosy O'Herbal Elfa Pharm

09 lipca

Maska, której poświęcę dzisiejszy post czekała w kolejce do testowania już jakiś czas, a że to co miałam do zużycia zostało zużyte to nastała jej chwila. Także dzisiaj oto pojawia się recenzja maski wzmacniającej włosy O'Herbal Elfa Pharm. Zapraszam do lektury!


O'Herbal — bądź bliżej natury.Wspomaga wzmocnienie struktury włosów na całej długości. Dzięki regularnemu stosowaniu maski włosy stają się mocniejsze i bardziej wygładzone, nabierają sprężystości i połysku. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej i witaminę PP.
Ekstrakt z korzenia tataraku — posiada działanie wzmacniające, nadaje włosom siłę niezbędną do wzrostu.
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Niacinamide, Lactic Acid, Acorus Calamus Rhizome Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Triceteareth-4 Phosphate, Isopropyl Palmitate, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin*, Disodium Edta, Alcohol Denat., Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.* składniki pochodzenia naturalnego

Maska jest zamknięta w słoiku o pojemności 500 ml z nakrętką. Na opakowaniu znajdziecie kilka niezbędnych informacji na temat produktu.


Po odkręceniu nakrętki unosi się ziołowy, roślinny zapach maski. Oczywiście spodziewałam się, że zapach będzie taki, ale nie ukrywam, że początkowo zapach mi troszkę przeszkadzał. Dopiero po jakimś czasie zaczęłam się do niego przyzwyczajać i nie stanowił już dla mnie żadnego problemu.

Konsystencją maska przypomina budyń, jest gęsta i treściwa. 



Rozprowadza się ją na włosach bardzo dobrze, nie spływa ani z dłoni, ani z włosów. Wystarcza jej niewielka ilość na średniej długości włosy. 

Niestety kilka pierwszych użyć maski nie należało do zbyt przyjemnych. Strasznie zaczęła mnie swędzieć głowa. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że to właśnie jej wina. No ale w tym czasie zmieniłam również szampon, który okazał się tak naprawdę winowajcą tej całej sytuacji. Szampon odstawiłam, zmieniłam na inny, a maskę dalej używałam i już problemu ze swędzeniem głowy nie mam.

Po zastosowaniu maski włosy wyglądają na dobrze odżywione, wygładzone i nie obciążone. Nie zauważyłam, aby maska powodowała szybsze przetłuszczanie się włosów. Włosy lepiej się układają, nie puszą się. Czy wzmacnia włosy? Tak! Włosy nie są łamliwe ani kruche, są w naprawdę dobrej kondycji.


Ja tą maskę polecam! Jest wydajna i daje bardzo przyjemny efekt. 

Ktoś z Was z nią miał do czynienia?


Zajrzyj tutaj

0 komentarze