DELIKATNY ŻEL DO MYCIA TWARZY Z ALOESEM CERA SUCHA I WRAŻLIWA GREEN PHARMACY

02 października


Co do kosmetyków Green Pharmacy miałam zawsze odkąd pamiętam mieszane uczucia. Jedne kosmetyki - zwłaszcza te do włosów świetnie się u mnie sprawdzały, inne z kolei wręcz odwrotnie. Jakiś czas temu robiąc zakupy w drogerii internetowej JOKASKLEP.PL wrzuciłam do koszyka delikatny żel do mycia twarzy z aloesem tej marki. Jak się żel sprawdził? O tym w dalszej części posta.


Delikatny myjący żel z aloesem i proteinami pszenicy został stworzony na bazie delikatnych, powierzchniowo - aktywnych składników oraz wody o najwyższym stopniu czystości, dzięki czemu nie sciąga i nie wysusza skóry. Delikatnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia nie naruszając naturalnej ochronnej bariery skóry. Ekstrakt świeżych liści aloesu nawilża i tonizuje skórę a d - pantenol z alantoiną wielokrotnie wzmacniają jego działanie. Żel wspaniale oczyszcza skórę twarzy pozostawiając uczucie czystości i komforu, nadaje twarzy świeży, młodzieńczy wygląd.


Żel znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 270 ml z pompką. Pompka działa bez problemu, nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu. Buteleczka jest ciemnobrązowa, ale mimo to "mamy podgląd" na to ile żelu jeszcze jest.


Jeśli chodzi o konsystencję żelu to jest on średnio gęsty, nie spływa z dłoni i jest bardzo wydajny. Zapach jest neutralny, subtelny, nienachalny, aloesu jednak tutaj nutki nie czuję. Nie pieni się zbyt mocno, tworzy jedynie w kontakcie ze zwilżoną skórą twarzy delikatną piankę. 


Żelu Green Pharmacy używałam początkowo dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Niestety po kilku dniach zauważyłam, że moja skóra stała się mocno przesuszona i potrzebowała solidnej dawki nawilżenia. Zrezygnowałam więc z codziennego stosowania żelu i obecnie używam go 2 - 3 razy w tygodniu zamiennie z innym żelem.


 Żel delikatnie oczyszcza skórę i domywa resztki makijażu. Nie podrażnił mnie, nie uczulił, ale niestety ze względu to przesuszania skóry przy codziennej pielęgnacji nie wrócę do tego produktu ponownie.

A ktoś z Was miał do czynienia z tym żelem?


Zajrzyj tutaj

0 komentarze