KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW JOANNA KONOPIE CANNABIS SEES

13 maja

Witajcie po dłuższej przerwie. Niestety remont i przeprowadzka pochłonęły mnie ostatnio całkowicie i brakowało mi czasu na bloga. Niemniej jednak remont się skończył, a ja mogę wrócić do blogowania. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktów marki Joanna do pielęgnacji włosów z linii Cannabis Seed. Zapraszam!


Najnowsza linia preparatów do włosów Konopie Cannabis Seed marki Joanna została stworzona z myślą o delikatnych i uwrażliwionych włosach. Włosy takie wymagają wzmocnienia, nawilżenia, ochrony oraz delikatnej pielęgnacji. W skład linii wchodzą trzy produkty: szampon nawilżająco – wzmacniający, odżywko – maska oraz wcierka.

Wszystkie produkty z nowej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów zawierają dużą ilość ekstraktu z konopi, który oprócz wspomnianych, nienasyconych kwasów tłuszczowych jest źródłem przeciwutleniaczy, aminokwasów, fitosteroli, magnezu, krzemu, cynku, żelaza, potasu i witamin: A, C, D, E oraz tych z grupy B. Te składniki mają za zadanie wzmocnić włosy, zregenerować je i zabezpieczyć przed dalszym uwrażliwianiem.

Szampon nawilżająco-wzmacniający Konopie Cannabis Seed Joanna oprócz ekstraktu z nasion konopi, zawiera też sok z liści aloesu. Produkt nie zawiera silikonów. Ma lekką, rzadką konsystencję, a do tego bardzo przyjemny zapach. Szampon bardzo dobrze się pieni. Włosy po jego użyciu są dokładnie oczyszczone, nie obciążone i nawilżone.


Odżywko–maska Konopie Cannabis Seed Joanna to optymalne połączenie konopi i oleju kokosowego, dzięki któremu włosy mają stać się bardziej odżywione, błyszczące i pełne życia.
Preparat może być stosowany na trzy sposoby: jako klasyczna ekspresowa odżywka do spłukiwania, maska, którą pozostawiamy na włosach na 3-5 minut, a nawet balsam pielęgnacyjny, który nie wymaga spłukiwania. Ja stosowałam odżywkę do spłukania. Włosy po jej użyciu stawały się miękkie, nie obciążone, gładsze. Zdecydowanie lepiej się układały i nie puszyły się. Od czasu do czasu odżywką traktowałam jedynie końcówki włosów - wszystko zależało od potrzeb.


Na koniec zostawiłam wcierkę z tej linii. Wcierka Konopie Cannabis Seed Joanna zawiera ekstrakt z nasion konopi, sok z liści aloesu oraz kompleks witaminowy (z panthenolem i alantoiną). Składniki te łagodzą podrażnioną, wrażliwą skórę głowy, a ekstrakty z konopi i sok z liści aloesu zapewniają optymalne nawilżenie włosów.


 To mój ulubieniec! Wcierkę należy rozpylić na wilgotnych włosach, a następnie wykonać masaż głowy. Wcierki nie należy spłukiwać. Po stosowaniu wcierki zdecydowanie zauważyłam poprawę w kondycji moich włosów. Stały się wzmocnione i ograniczyło się ich wypadanie, które u mnie nasiło się po sezonie zimowym.


Uważam, że warto poznać nową linię kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Joanna. Czujecie się skuszone? A może znacie już tą linię? Czekam na Wasze komentarze.


Zajrzyj tutaj

0 komentarze