Lakier Delia Coral Prosilk nr 145

01 czerwca

Pora na kolejny kolorek na moich paznokciach. Dzisiaj zaprezentuję Wam kolor nr 145.








STRONA PRODUCENTA


INFORMACJE OD PRODUCENTA

 Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconycho proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.

POJEMNOŚĆ - 11 ML

CENA - od ok. 2, 50 do nawet 7 zł

MOJA OPINIA

Podobnie jak odcień o numerze 100 z tej firmy zakupiłam lakier za 2 zł, a więc bardzo okazyjnie.
Jak nr 100 lakier ma fajną konsystencję, ale niestety na pędzelek nabierało mi się za każdym razem go zbyt dużo. Tym razem by uzyskać pożądany efekt musiałam nałożyć aż 3 warstwy. Nałożenie każdej następnej warstwy wydłużało czas schnięcia. Kolorek wydaje się jaśniejszy, ale na paznokciach wychodzi dość ciemny kolor.
Cena lakierów jest niska, gama kolorystyczna bardzo duża, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

MOJA OCENA 4/5


Zajrzyj tutaj

9 komentarze