Denko maj 2014

02 czerwca

W tym miesiącu denko skromne, ale dobrze, że kolejne kosmetyki dobiły dna. Tym samym zrobiło się trochę miejsca na następne :)


  • szampon nawilżający Oillan Baby - recenzja TUTAJ;
  • szampon dla mężczyzn Ziaja - mój M. był średnio zadowolony, zapach ładny, opakowanie poręczne;
  • szampon head & shoulders citrus fresh - uwielbiam szampony tej marki :)

  • mydło w płynie Mitia - recenzja TUTAJ;
  • krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała Oillan Baby - recenzja TUTAJ  

 Pasta do zębów Blend-a-med 3d White Luxe - recenzja TUTAJ


Woda toaletowa otrzymana wieki temu w prezencie. Zapach jak dla mnie nie był rewelacyjny i dobrze, że się skończył. Nazwa nie jest mi znana.


Zmywacz do paznokci bebeauty - recenzja TUTAJ


Tusz do rzęs Avon Mega effects - dla mnie żadna rewelacja. Produkt otrzymałam do testowania od styl.pl. Niestety mega efektu nie dawał, wręcz przeciwnie - sklejał rzęsy. Na szczoteczkę nabierało się zbyt dużo tuszu, przez co też na rzęsach tworzyły się grudki.

Chusteczki nawilżające dla dziecka różnych firm: Nana ( dostępne w Delikatesach Centrum ), Sofftino ( Lidl) oraz chusteczki z Lewiatana.



Na koniec w denku znalazły się płatki kosmetyczne z Lewiatana oraz próbka podkładu.

A jak u Was denko ???




Zajrzyj tutaj

18 komentarze

  1. Super denko;) ja swoje pierwsze już powoli zbieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że sporo zużyć, u mnie słabiutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten tusz i u mnie sprawdza się super :)

    PS. jeśli nie widzisz moich postów to musisz jeszcze raz zaobserwować bloga .
    Jestem w anglii i końcówka linku do bloga się zmieniła ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zużycia, u mnie kiepsko, skończył się tylko balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w przyszłym miesiącu będzie lepiej :)

      Usuń
    2. Mam taka nadzieję, bo kolejne zapasy już czekają w kolejce

      Usuń
  5. Spore te Twoje denko ! Gratuluję zużyć ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. super denko:) fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zużyć, ja nad moim denkiem dopiero pracuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam mydło Mita, ale inny zapach, a tusz od Avon też ale wgl mnie nie przekonał :(

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ten zmywacz i lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szamponu tez używałam i był ok a chusteczki dla bobasa muszę spróbować bo uzywam innych.

    OdpowiedzUsuń