Ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów BIOXSINE Dermagen dla kobiet do włosów farbowanych

31 grudnia

Moje włosy nie należą do tych łatwych w pielęgnacji, dlatego też muszę bardzo uważnie dobierać kosmetyki do włosów. Na spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałam ziołowy szampon do włosów farbowanych stworzony z myślą o kobietach zmagających się z ich wypadaniem marki BIOXSINE.

Jak sobie poradził z moim problemem?


Bioxsine Dermagen dla kobiet to ziołowy szampon, który został opracowany z myślą o kobietach mających problem z wypadaniem włosów oraz tych, które chcą zachować zdrowe i gęste włosy. Szampon Bioxsine Dermagen dla kobiet to połączenie krzemu, niacynamidu oraz formuły Biocomplex B11. Regularne stosowanie wzmacnia mieszki włosów, zapobiega wypadaniu włosów oraz wspomaga ich wzrost, jednocześnie pielęgnując je i sprawiając, że są miękkie, lśniące i łatwe w rozczesaniu.

Moja opinia:

Szampon otrzymujemy w bardzo ładnym kartonowym pudełku, na którym umieszczono kilka przydatnych informacji oraz skład produktu. Pudełko dodatkowo było owinięte folią, więc mamy pewność, że produkt nie był wcześniej otwierany. 


Opakowanie jest wykonane z bardzo solidnego nieprzezroczystego plastiku. Zamykanie na klik.



Jeśi chodzi o konsystencję szamponu to nie jest on jakoś szczególnie gęsty ani też bardzo rzadki. Na moje włosy wystarcza niewielka ilość szamponu, by dokładnie umyć nim włosy. Szampon dość dobrze się pieni. Zapach szamponu jest słodkawy, bardzo przyjemny, jednak nie wyczuwam tutaj żadnej nuty ziołowej.


Przejdźmy do działania szamponu. Włosy i skóra głowy są bardzo dobrze oczyszczone. Szampon nie plącze włosów. Włosy nie są co prawda idealnie gładkie i miękkie, więc  po każdym użyciu szamponu musiałam nanosić na włosy odżywkę.
 A co z wypadaniem włosów? Czy szampon poradził sobie w tej kwestii? TAK. Mój problem z wypadaniem włosów po dwóch miesiącach stosowania szamponu  zdecydowanie zmniejszył się. Teraz już na szczotce, poduszce i ubraniach znajduję zdecydowanie mniej włosów niż przed rozpoczęciem kuracji szamponem Bioxsine.

Szampon nie wysuszył mojej skory głowy, nie pojawił się po nim łupież. Nie spowodował on również szybszego przetłuszczania się włosów.

Szampon kosztuje około 30 zł, więc do tanich nie należy, ale myślę, że warto go wypróbować. 


Miałyście okazję używać szamponu lub innych preparatów Bioxsine?

Zajrzyj tutaj

5 komentarze

  1. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie wszystkiego najlepszego w tym 2017 roku :) Przede wszystkim zdrówka! :*

      Usuń
  2. Miałam go w innej wersji i uważam że bioxsine jest najlepszym szamponem jaki kiedykolwiek miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś miałam inną wersję. Też fajnie się spisała, ale miała zupełnie inny zapach - faktycznie ziołowy :)

      Usuń
  3. Jak wiesz ja miałam mieszane odczucia odnośnie tego szamponu. Poprzednia wersja bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń