KREM ROZŚWIETLAJĄCY BIOAKTYWNA WITAMINA C MULTI - GLOW EFFECT EVELINE COSMETICS

05 lutego


Krem rozświetlający Bioaktywna witamina C Multi - Glow Effect Eveline Cosmetics kupiłam już jakiś czas temu w Biedronce. Jak dobrze pamiętam dałam za niego niecałe 10 zł. Oczekiwałam, że krem poprawi wygląd skóry i do tego ją rozjaśni. Jesteście ciekawi, czy tak faktycznie było? Zapraszam na recenzję.


Vit C to krem aktywnie odmładzający dla cery zmęczonej od marki Eveline.Kosmetyk zawiera bioaktywna witaminę C.
Innowacyjna formuła kremu jest gwarancją działania rozjaśniającego, poprawiającego wygląd skóry. Produkt świetnie sprawdza się w wygładzaniu drobnych zmarszczek i linii mimicznych twarzy. Wpływa na hamowanie procesów starzenia skóry, chroniąc przed negatywnym wpływem wolnych rodników. Poprawia jędrność i elastyczność skóry. Dodatkowo zawarty w kremie kwas hialuronowy intensywnie nawilża i pielęgnuje.
Produkt testowany dermatologicznie.



Krem znajduje się w ładnym, plastikowym słoiczku z nakrętką. W środku jest on zabezpieczony sreberkiem. Całość zapakowana została w kartonowe pudełeczko na którym znajdziecie informacje na temat składu, działania, przeznaczenia kremu. 


Krem ma dość gęstą, ale lekką jednocześne konsystencję. Zapach kremu cytrusowy, nieco chemiczny i nie do końca mi się podoba. 


Co do działania kremu to również nie jestem z niego zadowolona. Oczekiwałam od kremu poprawy wyglądu skóry i rozjaśnienia, a niczego takiego przez ostatnie tygodnie u siebie nie zauważyłam. Twarz wygląda tak samo jak przed użyciem kremu. Zero rozjaśnienia, zero poprawy elastyczności skóry. Krem również nie nawilża. Na szczęście krem mnie nie podrażnił i nie uczulił i to chyba jedyny pozytyw jaki mogłam zauważyć podczas jego stosowania.



Krem niestety u mnie kompletnie się nie sprawdził. Może mi polecicie jakiś fajny krem rozświetlający dla cery zmęczonej, a przy tym wrażliwej?




Zajrzyj tutaj

0 komentarze