MATT MY DAY LOOSE PEACH POWDER EVELINE COSMETICS

01 lutego

Matt My Day Eveline Cosmetics to linia składająca się z podkładu matującego o właściwościach nawilżających i trzech pudrów sypkich o zapachu brzoskwini, banana oraz pudru transparentnego. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję pudru sypkiego o zapachu brzoskwini, który zachwycił mnie od pierwszego użycia.
Półtransparentny sypki puder do twarzy.Półtransparentny, sypki puder brzoskwiniowy  o przyjemnym brzoskwiniowym zapachu   intensywnie wygładza i subtelnie ożywia, rozświetla cerę. Pozostawia aksamitne, matowe wykończenie. Lekka i delikatna,  nie obciążająca skóry formuła,  umożliwia stosowanie go również pod oczami.Nie zatyka porów, jest idealny dla wszystkich rodzajów skóry.

Puder Loose Peach Powder znajduje się w zakręcanym słoiczku z siteczkiem i dołączoną do niego białą gąbką. Opakowanie jest niewielkie i nie zajmuje dużo miejsca w podręcznej kosmetyczce, dlatego mam go zawsze przy sobie.
Puder ma lekko brzoskiwiniowy kolor i oczywiście również pachnie brzoskwinią. Nie będę ukrywać, że zapach mnie bardzo urzekł. Jest bardzo drobno zmielony. 
Puder łatwo rozprowadza się na twarzy, nie osypuje się. Wtapia się w podkład i nie zmienia jego koloru. Puder delikatnie matuje i sprawia, że twarz jest lekko rozświetlona. Można go stosować zarówno na całą buzię, jak i tylko na wybrany obszar. Z racji tego, że u mnie ostatnio nastał czas chorobowy to moja twarz wygląda na zmęczoną, a w szczególności strefa okolic oczu. To właśnie okolice oczu rozświetlałam sobie tym pudrem, by wyglądać "jak człowiek" wychodząc z domu coś załatwić i nie straszyć.  Na twarzy puder prezentuje się bardzo naturalnie i nie podkreśla suchych skórek.
Niewatpliwie puder sypki Matt My Day Loose Peach Powder jest produktem godnym polecenia i wypróbowania. Ja chętnie wypróbuję jeszcze wersję bananową.
A Ty? Miałaś już okazję używać tego pudru?

Zajrzyj tutaj

0 komentarze