MASŁO DO CIAŁA MARCHEW & JARMUŻ MOJA FARMA URODY

08 lutego

 Moja Farma Urody to marka oferująca naturalne produkty tworzone z upraw kwiatów, ziół, owoców i warzyw z Podlasia. Wiele produktów tej marki tworzonych jest sezonowo tak jak dzisiejszy bohater wpisu - masło do ciała marchwiowo - jarmużowe. Jeśli jesteście ciekawi jak spisało się owe masełko to zapraszam na recenzję!


Jarmuż i marchew to są dwa warzywa, które zawsze polecamy kobietom na zachowanie młodości i pięknego wyglądu. Obydwa pochodzą z ekologicznej farmy i stanowią podstawę do tworzenia masła do ciała marchwwiowo-jarmużowego. Marchew pięknie poprawia koloryt, jarmuż dzięki zawartości chlorofilu wybitnie regeneruje skórę i przywraca jej jędrność. To masło do idealnie upiększająco-ujędrniajace.Składniki: masło marchwiowe, masło jarmużowe, naturalne olejki zapachowe


Masło do ciała zostało zamknięte w szklanym ciemnym słoiczku z nakrętką i ma pojemność 120 ml. Szata graficzna jest bardzo prosta i minimalistyczna, ale mimo to bardzo ładnie prezentuje się na półce w łazience.



 Jeśli chodzi o konsystencję masła to faktycznie przypomina ona masło, jest zbita, a pod wpływem ciepła palców bardzo szybko się topi i staje się oleiste. Byłam tym ogromnie zaskoczona, bo używane do tej pory masła nie miały takiej ciekawej konsystencji. Próbowałam się w masełku doszukać jakiegoś zapachu, ale niestety żadnych nutek zapachowych w nim nie czuję. 



Masło do ciała bardzo fajnie się rozprowadza, a to właśnie wszystko dzięki konsystencji o której wcześniej wspomniałam. Idealnie się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Skóra jest nawilżona, gładka i mięciutka. Masło również odżywia, regeneruje i poprawia koloryt skóry. Po masełko warto sięgać po wakacjach, gdy będziemy chcieli na dłużej zachować opaleniznę. Jest bardzo wydajne, wystarczy jego niewielka ilość, by nawilżyć skórę. 


Masełko spełniło moje oczekiwania w 100%. Nie tylko nawilża i odżywia, ale sprawia, że skóra jest elastyczna i jędrna. Aktualnie masełko nie jest dostępne na Moja Farma Urody, gdyż tak jak wspomniałam jest to produkt sezonowy, więc musicie uzbroić się w cierpliwość i poczekać do tegorocznych zbiorów jarmużu. Ja produkt polecam - wypróbujcie je koniecznie!

Zajrzyj tutaj

0 komentarze