Relaks z NATKO Naturalne Kosmetyki wieczorową porą - recenzja żelu do stóp

17 kwietnia


Jakieś dwa tygodnie temu w ramach współpracy otrzymałam od NATKO Naturalne Kosmetyki odświeżający żel do stóp. 



Na co dzień jak chyba większość z Was używałam do tej pory kremu do stóp, dlatego też, gdy się okazało, że mam możliwość wyboru kosmetyku do testowania zdecydowałam się właśnie na żel. Dla mnie to nowość i bardzo szybko przystąpiłam do sprawdzania jego właściwości. Wydaje się zwykłym żelem, ale tak nie jest...

O jego zaletach i właściwościach tradycyjnie na samym końcu.


STRONA PRODUCENTA:


INFORMACJE OD PRODUCENTA:

Ekstrakty roślinne zawarte w żelu zmniejszają potliwość stóp i zapobiegają powstawaniu przykrego zapachu. Pomagają utrzymać suchość i świeżość stóp. Szałwia zawarta w żelu posiada właściwości bakteriobójcze, ziele krwawnika pospolitego działa łagodząco, rumianek przeciwdziała stanom zapalnym skóry. Zawiera mentol, który delikatnie chłodzi i odświeża. Działa relaksująco na zmęczone, przegrzane stopy. Pozostawia przyjemny, świeży zapach. Nie zawiera środków konserwujących.
Tylko do użytku zewnętrznego. Unikać kontaktu z oczami.

OPAKOWANIE: 250 ML

CENA: 10, 80 ZŁ

SPOSÓB UŻYCIA:

 Żel wcierać lekko masując 1 - 2 razy dziennie

MOJA OPINIA:

Jak wspomniałam od dawien dawna używałam zwykłego kremu do stóp. Nie mam dużego problemu z potliwością stóp, chociaż zdarzają mi się takie dni, że czasem ona przybiera rozmiarów. Dlatego też taki żel był dla mnie wybawieniem w takie dni. 

Żel zamknięty jest w plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml. Jest odpowiednio zabezpieczony przed wylaniem za pomocą sreberka, które musimy zerwać, by móc korzystać i cieszyć się żelem.

Mnie tuż po otwarciu zaraz bardzo rzucił się w "nozdrza" zapach. Zdecydowanie wyczuwalny jest mentol, który jest jego składnikiem. Konsystencja galaretowata o kolorze cytrynowym. 

Mentol nie tylko orzeźwia, ale sprawia, że nasze stopy są faktycznie odświeżone jak zapewnia producent. Dodatkowo w składzie żelu znajdziemy rumianek, który ma właściwości również odświeżające, antybakteryjne. Zawarta w składzie szałwia zmniejsza potliwość stóp.

Żel stosuje codziennie wieczorem. Zapewnia mi on relaks. Wcieram go w stopy, wyciągam nogi na pufie i oglądam swoje ulubione seriale i filmy. Dla mnie - Mamy - to chwila przez cały dzień bardzo oczekiwana.  Podczas stosowania żelu zauważyłam też, że delikatnie zmniejsza się uczucie zmniejszenia zmęczenia stóp i ich opuchnięcia.

Żel dzięki swojej konsystencji jest wydajny, a cena jest adekwatna w tej kwestii. 

 Jeśli jesteście zainteresowani produktami NATKO Naturalne Kosmetyki zapraszam do sklepu. Tam znajdziecie nie tylko żel, ale i inne - mam nadzieję - tak samo skuteczne kosmetyki.


Bardzo dziękuję NATKO Naturalne Kosmetyki za możliwość przetestowania żelu :) 

MOJA OCENA: 5/5


Jak dbacie o swoje stopy ???




Zajrzyj tutaj

4 komentarze

  1. Ciekawy ten żel:) Taki relaks dla stóp to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi nieźle muszę się za nim rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do stóp mam już ulubieńca, ale kosmetyki tej firmy bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo tak fajnie relaksuje stopy :)

    OdpowiedzUsuń