Naturalny puder Felicea odcień nr 101

27 października

Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Kosmetyki Felicea stworzono z myślą o świadomych kobietach, które dbając o swoje piękno jednocześnie troszczą się o swoje zdrowie. Każdy z kosmetyków zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty.

Markę Felicea znam już od jakiegoś czasu. Miałam okazję poznać ich korektor do twarzy oraz kredkę do brwi.Tym razem pod lupę wzięłam naturalny puder w odcieniu 101.

Jak się sprawdził? O tym w dalszej części.


Na stronie producenta czytamy:

Naturalny puder prasowany Felicea ma lekką konsystencję oraz jedwabiście rozprowadza się na skórze. Delikatny połysk pudru daje efekt naturalnego blasku zdrowej skóry, pozwala na subtelne ożywienie twarzy oraz na optycznie wygładzenie niedoskonałości. Dzięki zastosowaniu kaolinu, krzemionki i ekstraktu z bambusa doskonale wchłania sebum i posiada właściwości matujące. Rozprasza światło, w efekcie czego optycznie zmniejsza zmarszczki i drobne defekty skóry, daje efekt soft focus. Oprócz działania wygładzająco-matującego posiada także właściwości pielęgnujące skórę, działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Puder szafirowy zastosowany w pudrach Felicea ma właściwości nawilżające i wygładzające drobne zmarszczki. Dostępny jest w dwóch odcieniach: chłodnym i ciepłym.

Moja opinia:

Puder zapakowany jest w plastikowe pudełeczko w kolorze białym. Na przodzie opakowania mamy tylko logo marki, natomiast z tyłu nazwę produktu, numer odcienia, informację, że produkt nie jest testowany na zwierzętach, nie zawiera parabenów, że jest wegański i bezglutenowy.


W środku znajdziecie lusterko. Niestety brakuje mi gąbeczki, bo jestem przyzwyczajona do tego, że takie produkty ją zawierają. 

Mój odcień to chłodny piasek i jak dla mnie idealny. 




Puder ma delikatną i jedwabistą konsystencję. Bardzo przyjemnie się go rozprowadza na twarzy. Świetnie radzi sobie z zakryciem drobnych niedoskonałości i przy tym daje naturalny wygląd skórze. Warto go stosować z korektorem do twarzy tej marki. Ładnie matuje.

Jeśli jesteście ciekawi jakie produkty ma w ofercie Felicea to zapraszam na ich stronę: http://felicea.pl/











Zajrzyj tutaj

13 komentarze

  1. ja jeszcze nie testowałam na skórze, tylko sobie otworzyłam, ale jestem pełna nadziei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga od dawna chcę dodać Twój blog do listy blogów, które chętnie odwiedzam, ale ciągle wyskakuje błąd z adresem, próbuję co kilka dni i jest lipa:(

      Usuń
    2. może spróbuj na innej przeglądarce :-) Ja własnie dodałam ten blog do ulubionych i nie miałam błędu ;) Na przeglądarce CHROME ;-)

      Usuń
    3. Kasiu nie wiem co jest grane. Od zmiany adresu blogu ciągle mam problemy..

      Usuń
  2. Ciekawią mnie produkty tej firmy. Może kiedyś coś wpadnie w moje rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje się bardzo przyjemnie :)ciekawa jestem jaką mają gamę kolorystyczną :) "poszperam" u nich na stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder zaciekawił mnie bardzo :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/serum-wyszczuplajaco-modelujace-aqua.html?showComment=1477605371375#c5770214324084599347

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inne produkty też są warte uwagi :) np. korektor, który z pudrem ładnie współgra :)

      Usuń
  5. Nie widziałam tego pteru jeszcze ale jest dość ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też niebawem pojawi się recenzja tego pudru, ale zdradzę Ci, że bardzo się z nim polubiłam.

    OdpowiedzUsuń