Oczyszczający żel micelarny z peelingiem do twarzy jagody acai Ziaja Antyoksydacja

15 maja

Produkt, którego dzisiaj recenzję przygotowałam trafił do mojej kosmetyczki zupełnie przypadkowo. Nie byłam do jego zakupu do końca przekonana, a że w osiedlowej drogerii sposród wszystkich dostępnych produktów do oczyszczania twarzy ten najlepiej się zapowiadał, to ostatecznie padło na oczyszczający żel micelarny z peelingiem do twarzy jagody acai Ziaja. Czy produkt mnie do siebie jednak przekonał, a może wręcz odwrotnie? O tym w dalszej części.



Żel micelarny acai z peelingiem zawiera substancje aktywne- jagody acai, glukonian wapnia, witaminę C, prowitaminę B5, substancje peelingujące oraz ściągająco-normalizujący zinc coceth sufate, dzięki temu oczyszcza skórę, wspomaga złuszczanie martwych komórek naskórka i pozostawia efekt nawilżonej skóry.



Opakowanie to przezroczysta granatowa buteleczka o pojemności 200 ml z zamykaniem typu klik. 

Żel ma dość gęstą konsystencję, jednak nie ma problemu z jego wydobyciem. Drobinki peelingujące, które znajdują się w żelu są wyczuwalne pod palcami i jest ich sporo. Zapach ładny, delikatny, przyjemny, owocowy, a przy tym nie drażniący.



Przejdżmy teraz do skuteczności produktu. Jak dla mnie ten produkt to kompletna porażka. Mam wrażenie, że moja skóra nie jest oczyszczona tak jak być powinna.

Żel nie nadaje się również do zmywania makijażu. Zawsze musiałam sięgać po płyn micelarny, by domyć to z czym sobie żel nie poradził. Nie ma także mowy o nawilżeniu tak jak obiecuje producent. Cera niestety też nie wygląda na odświeżoną ani wypoczętą

 Owszem jest to łagodny produkt, nie podrażnia skóry i można go stosować codziennie, ale nie jest to to czego oczekiwałam. Zakup tego żelu niestety nie okazał się strzałem w dziesiątkę. No cóż - muszę szukać innego żelu do mycia twarzy, który spełni moje oczekiwania..

A Wy mieliście styczność z tym produktem?



Zajrzyj tutaj

0 komentarze