MEET BLOGGERS 24.11.2018 - RELACJA

27 listopada

W sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek Meet Bloggers, które zorganizowała w Rybniku Ola z bloga Świat Aleksandry. Na poprzedniej edycji nie mogłam być ze względu na pracę, ale tym razem na szczęście nic nie stanęło mi na przeszkodzie. Nasze spotkanie odbywało się w dobrze mi znanej Karczmie Kassandry. Jedzenie jak zwykle pyszne, porcje solidne, a i napić się można tam dobrej kawy czy też herbaty.


Początek spotkania właśnie zaczął się od zamówienia czegoś do jedzenia. Ja skusiłam się tym razem na placki ziemniaczane z sosem grzybowym, które prawie pochłonęłam w całości. Koło godziny 14.30 miałyśmy zaplanowane spotkanie on-line z przedstawicielką marki MiaCalnea. To marka, która związana jest z podologią i dbaniem o zdrowe stopy. Dodam, że jest to polska marka, która istnieje od 1986 roku. Produkty MiaCalnea posiadają certyfikat FSC® oraz powłokę antybakteryjną SILD® Antibacterial ProtectionOd marki otrzymałyśmy kilka produktów do testów, które rozpocznę z dużą przyjemnością.




Po prezentacji marki MiaCalnea miał miejsce konkurs. Miałyśmy rozpoznać co to za produkty znajdują się na talerzykach z ich próbkami.




Po konkursie przyszedł czas na kolejną prezentację, tym razem marki AcidBoost wykonaną przez Gabrysię z bloga Kosmetyki na kozetce. O marce miałam okazję już wcześniej słyszeć, ale nigdy nie używałam ich produktów. Teraz to się zmieni, gdyż będę miała okazję poznać ich maskę i krem.





Na spotkaniu ze względu na to, że niebawem Andrzejki to i troszkę sobie powróżyłyśmy. Było nawet ciastko z wróżbą :) 

Spotkanie zakończyło się wręczaniem upominków, których był ogrom. Będę miała okazję poznać kilka nowych marek kosmetycznych co bardzo mnie cieszy. Upominki pokażę Wam w następnym poście.





Godziny tak szybko minęły, że nawet nie wiem kiedy nadszedł czas na powrót do domu. Z częścią dziewczyn zobaczę się niebawem na spotkaniu w Katowicach i już się nie mogę doczekać.


Wszystkim koleżankom - blogerkom dziękuję za mile spędzony czas. Do zobaczenia!


Zajrzyj tutaj

0 komentarze