PEELING 3 ENZYMY TOŁPA DERMO FACE SEBIO

19 marca


Dawno mnie tutaj nie było, ale wszystko to spowodowane jest trwającym remontem. Ciężko mi wygospodarować chwilę dla siebie, a co dopiero na bloga. Niemniej jednak udało mi się chociaż jeden wpis przygotować. Tym razem zapraszam Was na recenzję peelingu 3 enzymy marki Tołpa, który bardzo polubiłam :)


Peeling 3 enzymy to efekt gładkiej skóry. Kosmetyk działa jak peeling, ale nie zawiera drobinek ani kwasów AHA. Usuwa zrogowaciały naskórek dzięki trzem aktywnym enzymom:- bromelainie z ananasa, - papainie z papai,
- mikrokapsułowanej keratynazie.
Bez pocierania i dodatkowych podrażnień. Głęboko oczyszcza pory, zapobiega ich blokowaniu i zmniejsza ilość zaskórników. Reguluje rogowacenie naskórka i wygładza jego powierzchnię. Eliminuje nawracające i uporczywe niedoskonałości. Pozostawia skórę odnowioną, nawilżoną, matową i bez zaskórników.
0% alergenów, sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego, parabenów
i donorów formaldehydu.


Peeling znajduje się w aluminiowej tubeczce i zapakowany jest on w kartonowe pudełeczko o bardzo przyjemnej dla oka szacie graficznej. Z tubki z łatwością wydobywa się tyle produktu ile nam potrzeba. Zapach peelingu jest niesamowicie przyjemny - egzotyczny, ananasowy i zdecydowanie uprzyjemnia stosowanie peelingu. Bardzo polubiłam ten zapach. Konsystencją przypomina taki gęsty żel, ale nie ma problemu z rozprowadzaniem produktu po twarzy.


Według producenta peeling należy stosować 2 razy w tygodniu nakładając na uprzednio oczyszczoną twarz grubą warstwę. Po upływie 10 minut należy zwilżonymi dłońmi rozmasować produkt zaczynając do szyi, kierując się ku górze. Następnie kosmetyk spłukujemy. Ja osobiście nanosiłam cienką warstwę, a nie grubą dzięki czemu wydajność produktu się zwiększyła. Na początku po aplikacji czuć lekkie pieczenie, ale to uczucie po chwili mija.


Choć peeling ten jest peelingiem enzymatycznym to dość mocno złuszcz martwy naskórek i dobrze oczyszcza twarz. Cera jest zdecydowanie w lepszej kondycji, odzyskuje zdrowy wygląd, promienność i gładkość. Polubiłam ten peeling za fakt, że eliminuje on niedoskonałości i zmniejsza ilość zaskórników. Oczywiście nie oczekujcie, że już po pierwszym razie zaskórniki Wam znikną, ale przy sysematycznym stosowaniu tego peelingu jest to całkowicie możliwe.


Peeling 3 enzymy jest peelingiem hipoalergicznym, nie zawiera parabenów oraz oleju parafinowego i silikonów.

Jest to niewąpliwie mój ulubieniec ostatnich tygodni i niestety już się kończy. Czas chyba zaopatrzyć się w kolejne opakowanie :)

Znacie ten peeling?



Zajrzyj tutaj

0 komentarze