Kwartet idealny? - recenzja cieni do powiek nr 416 od Quiz Cosmetics

14 listopada

Jakiś czas temu w ramach współpracy z Quiz Cosmetics otrzymałam do testowania m.in. cienie do powiek nr 416.To już ostatnia recenzja produktu otrzymanego od tej firmy. Dzisiaj nadeszła pora na małe podsumowanie. Miałam je okazje wypróbować podczas kilku okazji - ostatnio roczek mojego synka był do tego okazją wręcz idealną.


Strona producenta: http://quiz.pl

Cena: ok. 4 zł

Moja opinia:

Cienie do powiek są zamknięte w plastikowym opakowaniu z przezroczystym wieczkiem, które niestety bardzo szybko się rysuje. Mamy dostępne 4 kolory. Produkt mnie nie uczulił, więc to ogromny plus. Uwielbiam kolory, które na moich oczach są stonowane, nie rzucają się za bardzo w oczy. Bardzo przypadły mi odcienie szarości i fiolet. Róż niestety był dla mnie zbyt wyrazisty. Produkt ma przystępną cenę, bo kosztuję w okolicach 4 zł. Quiz Cosmetics oferuje szeroką gamę cieni do powiek w kwartecie, także każdy znajdzie coś dla siebie. Minusem jest brak aplikatora cieni na powieki, ale jest to do przeżycia. Ja stosuję swoje, które od dawna się u mnie sprawdzają i nie mam problemu z nałożeniem cieni na powieki. Trwałość cieni mogę ocenić na 4, bo po 4 godzinach zaczęły mi się "rolować".

Moja ocena: 4/5

Zajrzyj tutaj

3 komentarze

  1. Te odcienie szarości i fiolet to takie moje kolorki.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię używać cieni ale ta szarość mnie zaciekawiła ;))
    zrobisz kiedyś makijaż z tym kolorkiem ? ; ))

    OdpowiedzUsuń