Olej sezamowy Biooil - recenzja

24 marca

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z LABORATORIUM BIOOIL.
W ramach tej współpracy otrzymałam produkt, który dzisiaj chcę Wam zaprezentować, czyli OLEJ SEZAMOWY TŁOCZONY NA ZIMNO.




STRONA PRODUCENTA: 



INFORMACJE OD PRODUCENTA
 
Olej sezamowy z LABORATORIUM BIOOIL to jasny, przejrzysty olej o nieco słodkim aromacie i smaku nasion sezamu. Powstał z wyselekcjonowanych ze szczególną starannością najwyższej jakości ziaren sezamu. Jak wszystkie oleje z LABORATORIUM BIOOIL dzięki całkowicie naturalnemu procesowi tłoczenia na zimno zachował pełne właściwości biologiczne i odżywcze.

Olej sezamowy zawiera sezaminę, lecytynę, fosfor, magnez, cynk oraz liczne witaminy ( np. K, E czy B6). Stosowany w diecie pozwala obniżyć ciśnienie tętnicze krwi. Olej sezamowy LABORATORIUM BIOOIL systematycznie spożywany może zapobiec  przed chorobą sercowo – naczyniową i zawałem serca. 

Olej sezamowy posiada lekko słodkawy smak i aromat. Jest stosowany do sałatek, surówek, sosów i jako dodatek do deserów i słodyczy. Jest niezbędny w kuchni azjatyckiej. Nie należy używać go do smażenia.
Olej sezamowy z LABORATORIUM BIOOIL posiada szerokie zastosowanie w kosmetyce twarzy i ciała. Znakomicie pielęgnuje cery: suchą, mieszaną, źle ukrwioną i dojrzałą. Rozgrzewa, odtruwa, oczyszcza i reguluje pracę gruczołów łojowych. Może być używany jako olejek do ciała, masażu i do kąpieli.

POJEMNOŚĆ - 250 ML

CENA - 16 ZŁ

MOJA OPINIA


Olej sezamowy jest zamknięty w ciemnej buteleczce o pojemności 250 ml. Dostępne są też mniejsze pojemności - 0,1 l i większe - 500 ml oraz 1 l. Konsystencja typowa dla oleju, kolor żółty. Olej sezamowy świetnie nadaje się do sałatek i surówek. Nie nadaje się do smażenia.
Zapach słodkawy. 

Olej nadaje sałatkom bardzo charakterystyczny i wyrazisty smak. Sałatka, którą przygotowałam robiłam dotychczas z olejem słonecznikowym. Powiem Wam szczerze, że dzięki zmianie na olej sezamowy sałatka zupełnie inaczej smakowała, była dużo smaczniejsza i szybko zniknęła z talerza. 

Ogromnym plusem olejów z Laboratorium Biooil jest fakt, że można stosować go nie tylko do przygotowywania surówek. Można je używać również w kosmetyce. Świetnie nadaje się do wykonywania masażu - ja już próbowałam i polecam :) 

Zastąpienie zwykłego oleju olejem sezamowym może zapobiec problemom z sercem, więc i z tego powodu polecam ten produkt! 

MOJA OCENA: 5/5

Używacie też takich olejów ???




Zajrzyj tutaj

3 komentarze