Salon Shaper akcesoria do manicure - recenzja

05 marca

Długo się zastanawiałam, czy tą recenzję w ogóle napisać, bo w sumie sprzęt mogę określić jednym słowem BUBEL...Na początku, gdy dostałam owy sprzęt do domu byłam bardzo zadowolona, bo stwierdziłam, że teraz manicure będzie o wiele przyjemniejszy, łatwiejszy, wszystko będę miała w zasięgu ręki. Niestety moja radość bardzo szybko legła w gruzach...

Sprzęt do manicure Salon Shaper otrzymałam w ramach współpracy z hurtownią hobbyhouse.pl.









  
Informacje od producenta:

Salon Shaper to praktyczne urządzenie do manicure zasilane na baterie. Dzięki bezprzewodowemu zasilaniu, idealnie sprawdza się w domu lub w podróży. Bez dużych nakładów finansowych pomaga zadbać o paznokcie we własnym zakresie bez kosztownych zabiegów w salonach manicure.
Mini frezarka zasilana jest na dwie baterie paluszki AA.
W komplecie znajduje się dodatkowo pięć końcówek do szlifowania i polerowania. Do urządzenia pasują wszystkie narzędzia z trzpieniem o średnicy 2.2 mm.
Praktyczny woreczek pozwala zabrać zestaw w podróż w damskiej torebce lub kosmetyczce.

Cena: 15,99 zł

Moja opinia:

Produkt zamknięty był w małym kartoniku. W skład zestawu wchodzi urządzenie zasilane na baterie, etui do przechowywania, 5 zmiennych nakładek oraz papierowa instrukcja obsługi - w języku angielskim. Producent nie dołącza do zestawu baterii. Urządzenie nie wygląda na jakieś bardzo tandetne, ale to tylko pozory. Pierwszy problem jaki napotkałam to problem z uruchomieniem urządzenia, Niestety coś jakby nie stykało pomimo prawidłowego włożenia akumulatorków. Mój M. coś próbował z tym zrobić, ale nadal był problem. W końcu stwierdziliśmy, że może ruski sposób się sprawdzi, czyli jak nie pier...iesz to nie będzie działało. To już się sprawdziło w wielu sytuacjach...Tak było i tym razem...Jednak działanie urządzenia pozostawia wiele do życzenia. Żadna końcówka się nie sprawdza, ani do usuwania skórek ani do polerowania. Końcówki wypadają z urządzenia. Nawet do domowego użytku się nie nadaje. Cena może niewielka i niejednego skusi, ale szkoda naprawdę nawet tak niewielkiej kwoty. Dla mnie ten produkt to totalna porażka, nieporozumienie. 

NIE POLECAM !


Moja ocena: 0/5


Zajrzyj tutaj

10 komentarze

  1. o kurcze, to naprawde jakąś fuszerkę z tym urządzeniem zrobili

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde szkoda że takie badziewie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena w tej hurtowni to 15,99 zł , ale dzisiaj znalazłam informację, że ten produkt można kupić za połowę ceny

      Usuń
  3. Też sobie kiedyś kupiłam taki sprzęt...majątku nie wydałam- na szczęście :P Ja kupiłam w Rossmannie chyba...ojjjj...straszna lipa. Nie dało się tego używać.

    Przy okazji zapraszam na małe rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że ciekawe to urządzenie. Szkoda tylko, że okazało się bublem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam wielkie nadzieje, nie wiem może trafiłam akurat na jakiś wadliwy produkt albo co...

      Usuń
  5. o kurcze, jak to można się nadziać na ładne opakowanie i zachwalanie przez producenta. Dobrze, że piszesz o takich rzeczach, może dzięki temu ktoś zaoszczędzi pieniądze;) Ja na pewno takiego urządzenia nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam że to fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń