Maska keratynowa do zniszczonych włosów Cameleo BB

02 sierpnia

Hej,

dzisiaj przybywam do Was z recenzją maski keratynowej do włosów zniszczonych Cameleo BB od Delia Cosmetics.


Producent pisze:  Kosmetyk, który pozwala zrekonstruować najbardziej zniszczone włosy i odbudować ich naturalny skład. 

Silnie regenerująca, nawilżająca i wygładzająca maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów uszkodzonych i osłabionych farbowaniem, trwałą lub innymi zabiegami. Zawarty w serum aktywny składnik Keramimic 2.0 trafia w warstwę korową włosa i odbudowuje najbardziej uszkodzone miejsca, a kondycjonujący Silsoft AX-E zapewnia idealną gładkość i połysk.


Działanie:
- termoochrona,
- łatwe rozczesywanie,
- wygładzone włosy aż po same końce,
- większa podatność na skręcanie i układanie,
- wzrost sprężystości, elastyczności i miękkości,
- większy połysk."


A jaka jest rzeczywistość? Czy ta maska mnie zachwyciła?


Maska znajduje się w plastikowym zakręcanym opakowaniu o pojemności 50 ml. Cena za takie opakowanie to około 6 zł. Dostępna jest też w większym opakowaniu 200 ml.


Zapach dość przyjemny, ale jakoś nie skradł mojego serca. Konsystencja gęsta i przez to produkt jest wydajny. 


No a teraz jak z działaniem? Mam włosy zniszczone farbowaniem. Od masek czy odżywek oczekuję regeneracji, poprawy stanu włosów. Niestety w przypadku tej maski nic takiego nie zauważyłam. Kompletnie się u mnie nie spisała. Włosy miałam niesamowicie obciążone, wcale nie były sypkie i nawet ciężko się je rozczesywało. 

No cóż .... Czytałam wiele pozytywnych opinii o tym produkcie, ale u mnie nic dobrego ta maska nie zrobiła. Tak bywa...


Znacie tą maskę? Miałyście z nią do czynienia? Jak się u was spisała?



Zajrzyj tutaj

9 komentarze

  1. Widzę, że nie warto jej kupowac ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne włosy do Twoich. Oczekuję tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli maska obciąża włos suchy/zniszczony - to wiedz, że jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam wersję do włosów cienkich, zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej maski, ale szkoda, że się u Ciebie nie spisała. Tak bywa.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maski, ale szkoda, że się u Ciebie nie spisała. Tak bywa.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie znam. cena całkiem przestępna, może się skuszę.
    obserwuje, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie, pomimo średniego składu, spisywała się na prawdę fajnie. Dociążała włosy, sprawiała, że są błyszczące, pieknie się po niej rozczesywały. Byłam z niej zadowolona. Mam jeszcze w zapasach szampon z tej samej linii.

    OdpowiedzUsuń