Tiger Fit antyperspirant women 48 h

25 listopada

Przygotowałam dla Was na dzisiaj recenzję pewnego antyperspirantu, który jakiś czas temu wpadł w moje łapki. Otrzymałam go od mojej kochanej sąsiadki. Tiger Fit antyperspirant women ma zapewnić ochronę na 48 godzin, ale czy tak faktycznie jest - o tym przekonacie się czytając dalej.


Informacje od producenta:

Zapewnij skórze pełną ochronę! Świeża, pobudzająca kompozycja pomaga sprostać najbardziej wymagającym sytuacjom. Dedykowana jest kobietom aktywnym, ambitnym, dbającym o siebie. Dezodorant nie brudzi ubrań, pielęgnuje i daje poczucie komfortu.



Antyperspiranty TIGER to:
  • Ochrona antyperspiracyjna przez 48 h
  • Wyszukane kompozycje perfumeryjne
  • Formuła przeciw białym śladom
  • 0% alkoholu
  • Działanie przebadane dermatologicznie
  • Dozownik w sprayu
  • Receptura pozwalająca skórze oddychać
  • Produkty nie testowane na zwierzętach


Kompozycja tego zapachu rozkwita z każdą nutą: łączy moc egzotycznych owoców z siłą kobiecości, którą wydobywa kwiatowy zapach jaśminu, nagietka i róży.
Nuty głowy: cytryna, limonka, grejpfrut
Nuty serca: jaśmin, nagietek, róża
Baza: piżmo, bursztyn, sandałowiec

 Moja opinia:






Jak wiecie rzadko używam i sięgam po antyperspiranty w sprayu. Nadszedł czas robienia porządków w domu i tym samym czas na wykończenie tego co niepotrzebnie zajmuje miejsce. No i oczywiście znalazło się kilka produktów o których całkowicie zapomniałam.m.in.właśnie antyperspirant, któremu dzisiaj poświęcam słów kilka. Opakowanie w kolorze różowym.  Dozownik w sprayu nie sprawiał żadnego problemu podczas korzystania.  Zapach nie jest w całości ani kremowy ani pudrowy, dzięki czemu nie jest duszący, nawet jeśli użyjemy go za dużo. Mnie akurat bardzo się spodobał. Natomiast co do działania to tu niestety producent zdecydowanie za dużo obiecuje. U mnie antyperspirant zapewnił ochronę zaledwie na kilka godzin. To i tak dużo, bo jakiś czas temu testowałam antyperspirant Dove, który wykazał jeszcze dużo mniejszą skuteczność. Plus dla antyperspirantu za to, że nie zostawia białych śladów na ubraniach.

Cena antyperspirantu kształtuje się w okolicach 8 - 10 zł.

 Znacie ten antyperspirant?



Zajrzyj tutaj

14 komentarze

  1. Nie znam go, ale miałam taką wodę toaletową z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mnie właśnie pod tym względem bardzo pozytywnie zaskoczył :)

      Usuń
  3. Widziałam wersję dla mężczyzn, ale kobieca widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niedawno widziałam tylko wodę toaletową dla kobiet, antyperspirantów jakoś nie, a są dostępne chyba m.in. w Rossmanie

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja go po raz pierwszy miałam, a ponoś antyperspiranty i wody toaletowe Tiger weszły na rynek w 2012 roku

      Usuń
  5. Pierwszy raz o nim słyszę, ale bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie zapach, bo jeśli chodzi o skuteczność antyperspirantów w sprayu to u mnie raczej się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie tak samo :P ale nigdy nawet nie spotkałam się z tym różowym cudem :)

      Usuń
  7. Nie lubię antyperspirantów w sprayu, używam tylko tych w kulkach i sztyftach.

    OdpowiedzUsuń