DEO ATOMIZER ORAZ DEZODORANT ROLL ON OWOC GRANATU CD KOSMETYKI

08 lipca

Żele pod prysznic czy dezodoranty w różnych formach to tylko jedne z najważniejszych kategorii produktowych, które marka CD opracowała z myślą o kobietach szukających bezpiecznej pielęgnacji. Produkty te dostępne są w trzech liniach zapachowych: owoc granatu, cytryna oraz lilia wodna. 

Dzisiaj pod lupę biorę dezodoranty: jeden w formie atomizera, drugi w formie roll on o zapachu granatu. 

Jak się spisały dezodoranty marki CD Kosmetyki?


 Produkty są wykonane z solidnego grubego szkła, a ich szata graficzna nawiązuje do zapachu. Aplikując czy to atomizer czy roll on na początku wyczuwamy woń alkoholu, która jednak szybko się ulatnia i możemy cieszyć się soczystym, orzeźwiającym, a zarazem delikatnym zapachem granatu. Atomizer działa bez problemu, drobniutko rozpyla mgiełkę. Roll on równomiernie rozprowadza płyn po skórze.



Oczekiwałam wielogodzinnej ochrony, braku białych śladów oraz łagodnego działania dla skóry niezależnie od warunków. Czy we wszystkich tych kategoriach produkty spełniły moje oczekiwania? Miejsce pod pachami jest suche i pachnące przez cały dzień, gdy nie jestem narażona na wysiłek. Natomiast w przypadku, gdy już mam bardziej stresujący dzień lub też poświęcam "kilka chwil" na ćwiczenia to niestety wówczas ta ochrona jest zdecydowanie za krótka. Oba produkty nie pozostawiają na skórze białych plam, co bardzo mnie cieszy. Kolejny plus to fakt, że produkty te są łagodne dla skóry



Ze względu na swoją wielkość częściej korzystam z dezodorantu roll on, ponieważ mogę wrzucić go do torebki i użyć w każdej chwili.

Podsumowując: mam troszkę mieszane odczucia co do tych produktów, ponieważ oczekiwałam 24h ochrony przed poceniem się niezależnie od warunków. Nie uczulają, nie wysuszają mojej skóry pod pachami, ale poprzez zawartość alkoholu czasami po depilacji wywołują lekkie szczypanie. No cóż mi pozostaje - chyba muszę szukać dalej dezodorantów, które spełnią moje oczekiwania w 100%.


Kosmetyki z logo CD możecie znaleźć na terenie całej Polski m.in. w drogeriach Hebe oraz sieci sklepów „Piotr i Paweł”

Jak wspomniałam produkty występują w 3 wersjach zapachowych. Cytryna, lila wodna czy też owoc granatu? Jestem ciekawa który z zapachów Wy byście wybrały dla siebie?


Zajrzyj tutaj

0 komentarze