NOWOŚCI KOSMETYCZNE

20 lipca

 Dziś zapraszam Was na przegląd nowości, które w ostatnim czasie zagościły w mojej kosmetyczce.

Pierwsze kosmetyki  to te z Nova Clear Atopis przeznaczone dla cery suchej, wrażliwej oraz atopowej. Moja cera ostatnio zrobiła się bardzo kapryśna stąd też całkowita zmiana z mojej strony pielęgnacji. W moje ręce trafił płyn do mycia twarzy i ciała oraz krem natłuszczający. 


Na portalu Ambasadorka Kosmetyczna zgłosiłam się do testowania maski na oczy. Nie wierzyłam w to, że mi się uda, bo zdawałam sobie sprawę jak wiele osób jest chętnych. Udało się!


Dotarł do mnie też mój lekki krem przeciwzmarszczkowy Nivea Care. Narazie czeka na swoją kolej.


Będąc przypadkiem w pobliskiej osiedlowej drogerii zakupiłam dwie maseczki Bielendy Carbo Detox. Jedna oczyszczająca, druga nawilżająca. 


O ochronę skóry moich dzieci przed promieniami słonecznymi dba w tym roku krem do opalania CIEN dostępny w Lidlu.


Kojący balsam regenerujący regenerujący podrażnienia skóry niemowląt, dzieci i dorosłych La Roche Posay jest już w trakcie używania i niebawem wyczekujcie recenzji.


Na AliExpress dość często kupuję ubranka dla dzieci, ale w ostatnim czasie skusiłam się na lakiery Bling w kolorach 104 oraz 155.


Czekam jeszcze na kilka przesyłek z kosmetykami, więc zapewne pokażę je Wam przy najbliszej okazji.

Miłego czwartku!


Zajrzyj tutaj

0 komentarze