MODELUJĄCY TUSZ DO RZĘS ROLA GŁÓWNA FABERLIC

03 listopada

Tusz do rzęs jest moim "must have" w kosmetyczce. Używam go codziennie, by dopełnić makijaż oraz podkreślić oczy. W moje ręce ostatnio trafił modelujący tusz do rzęs Rola Główna marki Faberlic. Czy spełnił moje oczekiwania? O tym w dalszej części posta :)


Modelujący tusz do rzęs "Rola główna" posiada efekt 5 w 1: nadaje rzęsom objętości, wydłuża je, rozdziela, utrwala i pielęgnuje równocześnie. Innowacyjna formuła nie tylko nadaje rzęsom kuszący wygląd, ale również pielęgnuje je od wewnątrz. Rzęsy są nawilżone, zdrowe i lśniące! Specjalna szczoteczka o klasycznym kształcie, dzięki swoim sprężystym włoskom, nie tylko dobrze rozdziela rzęsy, nie pozwalając im się sklejać, ale również utrwala je w odpowiednim ułożeniu i kształcie.


Tusz jest zapakowany w złote, eleganckie opakowanie, bardzo proste i klasyczne zarazem. Po otwarciu ukazuje się nam fioletowo - różowe etui, w którym został umieszczony tusz. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim i muszę się przyznać, że bardzo mi się to spodobało. Sam tusz ma również fioletowo - różowe opakowanie, delikatnie zdobione ze złotym napisem Faberlic.


Tusz ma klasyczną szczoteczkę z dość gęstym włosiem. Szczoteczka pozwala na dokładne rozdzielenie rzęs.


Efektem jaki daje tusz jestem mile zaskoczona. Tak jak wspomniałam już wcześniej tusz bardzo ładnie rozdziela rzęsy. Są one pogrubione i wydłużone delikatnie już przy pierwszej warstwie. By nadać większej objętości można jeszcze nałożyć jedną warstwę. Nie musicie się w tym przypadku obawiać, że skleicie rzęsy. Tusz otula czernią każdą rzęsę. Nie kruszy się, jest bardzo trwały, nie rozmazuje się przez cały dzień.

Modelujący tusz do rzęs Rola Główna kosztuje w promocji 19,90 zł. Możecie zakupić go na stronie internetowej Faberlic.

Znacie kosmetyki Faberlic? 

Zajrzyj tutaj

0 komentarze