ŻEL DO MYCIA TWARZY I OCZU ORAZ PŁYN MICELARNY DO MYCIA TWARZY I OCZU TOŁPA

23 stycznia

Kosmetyki marki Tołpa goszczą u mnie dość często. Ostatnim czasem miałam przyjemność poznać żel do mycia twarzy i oczu oraz płyn micelarny do mycia twarzy i oczu. Czy z tymi kosmetykami się polubiłam czy też nie? Zapraszam na recenzję!


ŻEL DO MYCIA TWARZY I OCZU

Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do mycia oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeża i przywraca uczucie komfortu (szczególnie po zabiegach dermatologii estetycznej, nadmiernej ekspozycji słonecznej).


Żel Dermo Face Physio znajduje się w niewielkiej buteleczce z pompką o pojemności troszkę nietypowej, bo 195 ml. Pompka działa bezproblemowo, zapewnia komfort i łatwość użycia. Produkt jest dość gęsty, ale przez to wydajny i starcza na długo. No i oczywiście nie spływa z dłoni podczas mycia.  Zapach jak dla mnie jest bardzo subtelny, wyczuwalny jedynie przez chwilkę. Żel w kontakcie z wodą nie tworzy żadnej pianki, ale mnie to absolutnie nie przeszkadza. Używałam go jedynie rano do porannego oczyszczenia twarzy. W tej roli spisuje się bardzo dobrze. Skóra jest oczyszczona i odświeżona. Jest to produkt bardzo łagodny i przyjazny dla naszej skóry. Nie powoduje zaczerwienienia, podrażnienia. Nie wysusza również skóry, a dla mnie to ogromny plus.



PŁYN MICELARNY DO MYCIA TWARZY I OCZU

Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do demakijażu oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Pozostawia uczucie komfortu. Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody.sposób użycia: nanieś płyn na płatek kosmetyczny i przemyj twarz, oczy i szyję. Nie spłukuj. Czynność powtarzaj aż do uzyskania czystego płatka kosmetycznego. Stosuj rano i wieczorem.


Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml. Płyn podobnie jak żel ma bardzo subtelny zapach. Tego płynu używałam przy wieczornym oczyszczaniu twarzy z makijażu. W tej roli produkt spisuje się bardzo dobrze. Usuwa makijaż w bardzo dokładny sposób zarówno z twarzy jak i oczu. Przy tym nie szczypie. Płyn również nie podrażnia i nie uczula. Twarz jest lekko nawilżona i odświeżona. 

Podsumowując - oba produkty sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Mają bardzo przystępne ceny, są wydajne, a i obietnice producenta zostają spełnione.

Lubicie się z kosmetykami Tołpy?

Zajrzyj tutaj

0 komentarze