Moja pierwsza kampania ze Streetcom.pl

07 kwietnia

Dziś troszkę nietypowy post jak na mój blog, bo przeważnie piszę o kosmetykach i produktach dla dzieci. Rzadko pojawiają się inne tematy.

Choć zarejestrowana na streetcom.pl jestem od sierpnia 2013 roku to dopiero teraz udało mi się po raz pierwszy załapać do testowania. Zgłosiłam się do testowania karmy Purina One i udało się. 

Moja Kłopocia, która aktualnie przebywa u mojej mamy jest bardzo zadowolona. :)


W paczce Ambasadorki Purina One otrzymałam:

- 4 opakowania 800g karmy Purina ONE Adult dla kota
- próbkę karmy 50g Purina ONE Coat & Hairball  wraz z miarkami dla znajomych kociarzy
- 12 ulotek do rozdania znajomym   

Purina ONE od lat nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, aby zapewnić Twojemu ulubieńcowi zdrowie i odpowiednio zbilansowane posiłki.
Wyjątkowa receptura karm Purina ONE wzmocni od wewnątrz naturalne
 mechanizmy obronne organizmu kota i dostarczy mu wszystkich niezbędnych składników odżywczych.





 Jesteśmy już po testach, które u nas na szczęście przebiegły szczęśliwie. Moja Kłopocia to wybredna kotka, której nie wszystko smakuje. Ogólnie suchej karmy bardzo mało jadła, traktując ją bardziej jak cukierki lub jakąś przekąskę. W przypadku karmy Purina One o dziwo potrafiła zjeść jej więcej, co mnie zszokowało. Najbardziej smakował jej kurczak ze zbożem pełnoziarnistym. Po karmie miała pełno energii, a stan jej sierści bardzo się poprawił po 3 tygodniach. 



Pragniesz, by Twój Ulubieniec miał jak najwięcej powodów do mruczenia?
Podejmij 3-tygodniowe Wyzwanie z Purina ONE i na własne oczy zobacz różnicę w stanie zdrowia Twojego kota!
Więcej informacji znajdziesz na: www.kociarze.pl

A Wasze kociaki lubią suchą karmę?

Zajrzyj tutaj

3 komentarze

  1. Kłopocia? fajne imię.Ja też jestem zarejestrowana na streetcomie od paru lat ale dałam sobie już spokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/04/harmonella-dla-kobiet-ktore-chca-zyc-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kampania:) moja kotka jest akurat bardzo wybredna jeśli chodzi o mokrą karmę więc panienka czasem zajada się suchą:)

    OdpowiedzUsuń