ODNAWIAJĄCE SERUM DO RĄK I PAZNOKCI 5W1 TOŁPA DERMO MANI

27 kwietnia


Z racji tego, że w ostatnim czasie moje dłonie wymagają szczególnej uwagi i tym samym pielęgnacji postanowiłam przetestować odnawiające serum do rąk i paznokci 5w1 marki Tołpa, które miałam schowane gdzieś w zapasach. Jak się sprawdziło serum? O tym w dalszej części.


Tołpa serum do rąk i paznokci dermo mani ujędrnia i wygładza skórę rąk. Rozjaśnia przebarwienia, nawilża i odżywia. Regeneruje i zapobiega starzeniu skóry rąk. Przywraca im promienny wygląd i witalność. Pielęgnuje i wzmacnia paznokcie. Zawiera kompleks nasion drzewa Tara i zielonych alg, olej migdałowy, masło shea, ekstrakt z mandarynki japońskiej, pochodną mocznika, glicerynę, keratynę.
Rezultaty działania serum:
- redukuje wielkość zmarszczek o 11%
- wyrównuje koloryt skóry o 8%
- wygładza skórę o 12%


Serum znajduje się w buteleczce z pompką o pojemności 75 ml. Pompka działa bez problemu, jednak gdy produkt się kończy ciężko jest resztki wydobyć za jej pomocą. 

Produkt ma dość rzadką konsystencję, troszkę nawet lejącą. Zapach intensywny, cytrusowy, na swój sposób specyficzny, ale nie jest drażniący, jednak zaznaczę, że będzie miał on swoich zwolenników jak i przeciwników. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze, szybko się wchłania



Czy serum działa? Ja do końca z efektów nie jestem zadowolona. Zapytacie zapewne dlaczego?  Otóż od produktu, który w nazwie ma "odnawiające serum" oczekiwałam dużo więcej niż od zwykłego kremu do rąk. Niestety nie zauważyłam poprawy kondycji skóry moich rąk. Nawilżenie, które daje serum jest krótkotrwałe i moje dłonie dość często domagały się kolejnej dawki. Serum nie poradziło sobie także, gdy skóra moich dłoni była mocno przesuszona. Nie zauważyłam ujędrnienia ani rozjaśnienia przebarwień. Fajnie się sprawdza za to u paznokci. Pielęgnuje je i wzmacnia.


Czy do produktu wrócę? Nie, bo podobny efekt dadzą mi kremy, które można kupić za około 6 zł.

Znacie to serum?

Zajrzyj tutaj

0 komentarze