WYBIELANIE ZĘBÓW Z DR M. SCHWARZ EXPERT 38%

18 czerwca

Kto z nas nie marzy o pięknych, białych zębach? Odpowiedz na to pytanie jest chyba oczywista. - każdy. Moda na śnieżnobiały uśmiech stała się powodem większej dbałości o wygląd zębów.  Ja już przerabiałam temat z pastami wybielającymi, które wybielajace są tylko w nazwie. W rzeczywistości nie widziałam żadnego efektu. Zastanawiałam się także nad zabiegiem wybielania u stomatologa, ale jakoś na razie przerażają mnie koszty takiego zabiegu. Ostatnio w moje ręce trafił żel Dr Martin Schwarz Expert 38%. Jestem już po skończonej kuracji, więc nadszedł czas, by podzielić się z Wami swoją opinią.


Expert 38% Dr. Martin Schwarz jest w całości wyprodukowany i opracowany przez specjalistów z laboratoriów Dr. Martina Schwarza. Jego skład powstał przy współpracy z ośrodkami, które przeprowadzają do tej pory profesjonalne zabiegi wybielania zębów. Formuła jest idealnie dobrana, że wykazuje bardzo silne działania wybielające, które pozbawione jest szeregu niedoskonałości spotykanych w konkurencyjnych produktach.

Dzięki idealnie dobranym proporcją składu żelu, podczas procesu wybielania pacjenci nie wykazują nadwrażliwości zębów. Podczas badania jedynie sporadyczna grupa osób odczuwała bardzo lekkie niedogodności.

Żel do wybielania zębów Dr. Martin Schwarz EXPERT 38% jest produktem, który posiada najwyższe dopuszczalne stężenie nadtlenku karbamidu w Unii Europejskiej. Jest on przeznaczony do wybielania zębów tzw. metodą nakładkową u lekarzy stomatologów oraz gabinetach kosmetycznych i domach wg wytycznych specjalistów. 



Expert 38% żel znajduje się w strzykawce o pojemności 5 ml. Na jedno wybielanie produktu używamy maksymalnie 1 ml produktu. W opakowaniu także znajduje się informacja na temat produktu. Aby nałożyć żel warto zaopatrzyć się w nakładki termokurczliwe. Nakładki są przezroczyste, estetyczne i wygodne. 


Żel zawiera precyzyjnie dobrane stężenie nadtlenku karbamidu, które pozwala na bezpieczne, a jednocześnie szybkie i skuteczne wybielanie zębów bez konieczności stosowania dodatkowych, kosztownych narzędzi, w postaci specjalistycznych lamp.

Żel stosujemy na cały łuk lub też na pojedyńcze zęby, które wymagają wybielenia. Przed przystąpieniem do zabiegu wybielania musimy dokładnie oczyścić płytkę nazębną. Jeśli mamy próchnicę i jakieś choroby dziąseł to najpierw musimy to wszystko wyleczyć.


Po zabiegu nie powinniśmy przez 2 h spożywać jedzenia, pić, czy też palić papierosów. Dlatego też zabieg przeprowadzałam wieczorem, gdy już wiedziałam, że nie będę nic jeść czy też pić. Oddawałam się wówczas ogladaniu ulubionego serialu lub też czytałam książkę. Po zdjęciu nakładek należy dokładnie wypłukać jamę ustną, a nakładkę dokładnie umyć i osuszyć.

Pożołkłe zęby były u mnie przyczyną dyskomfortu. Pasty wybielające, które do tej pory stosowałam nie dawały sobie rady. Prepart do wybielania zębów w domu Exper 38% to dla mnie totalna nowość. Ze względu na wrażliwość moich pierwsze dwa zabiegi przeprowadziłam w odstępie czasu 2 dni i trwały one 20 minut. Gdy widziałam, że wszystko jest w porządku kolejne 3 sesje odbywały się codziennie po 30 minut. Po dwóch sesjach widziałam niewielką poprawę w kolorze mojego uzębienia. Natomiast czwarta i piąta sesja pozytywnie mnie zaskoczyły. Efekt wybielania był coraz głębszy i bardziej widoczny. Pomyślałam sobie - to jest to o co mi chodziło! Jestem więc bardzo zadowolona i jednocześnie pozytywnie zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że na rynku jest tak skuteczny produkt, który powoli mi osiągnąć białe zęby. Expert 38% otrzymał także pozytywną opinię na łamach Cosmopolitan.


Cały cykl wybielania zębów nie powinie być dłuższy niż 12 dni. 

Żelu do wybielania zębów nie należy stosować u osób w wieku poniżej 18 lat, u kobiet w ciąży oraz w czasie karmienia piersią. Żelu nie stosujemy również podczas jedzenia oraz podczas yżywania wyrobów tytoniowych z założoną nakładką. Pamietajcie też, że produktu nie należy wystawiać na działanie promieni słonecznych oraz wysokiej temperatury.

Żel przechowujemy w lodówce w temperaturze 2 - 8 st. Celsjusza.


Wybielania nie można przeprowadzać stale, bo zawsze jest to w pewien sposób zabieg inwazyjny. Jego zbyt częste powtarzanie może prowadzić do osłabienia szkliwa. Warto również uświadomić sobie i zwalczać przyczyny, które sprawiły, że nasz uśmiech nie jest idealnie biały.

Mieliście już okazję stosować metodę nakładkowę jeśli chodzi o wybielanie zębów? Jeśli tak to podzielcie się swoją opinią.



Zajrzyj tutaj

0 komentarze