Akrylowa moc preparat nawierzchniowy Killys

18 czerwca

Witajcie,

dzisiaj przybywam do Was z recenzją top coatu, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Katowicach od Killys.


Informacje od producenta:

Paznokcie twarde niczym akrylowe!
Przeznaczony do nabłyszczania, utwardzania
i przedłużania trwałości lakieru. Zapobiega
jego odpryskiwaniu. Zawiera akryl tworzący twardą
i bardzo błyszczącą powłokę ochronną.

Sposób użycia:

Stosowanie jako TOP nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru – nałóż jedną warstwę na lakier.
Dla odświeżenia blasku nałóż ponownie po dwóch dniach.

Skład:

Butyl Acytate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid, Glycol, Isopropyl Alcohol, Trimethyl Pentanyl, Diisobutyrate, Priphenyl Phosphate, Acrylatess Copolymer, Cl 60725


Moja opinia:

Opakowanie charakterystyczne dla lakierów, baz oraz top coatów. Buteleczka jest o pojemności 10 ml. Pędzelek nie sprawia żadnego problemu podczas malowania.



Niestety bardzo zawiodłam się na preparacie. Niedawno miałam wesele i zależało mi na tym, by moje paznokcie wyglądały pięknie nie tylko jednego dnia. Pokładałam w nim ogromne nadzieje, że lakier nałożony na paznokcie nie będzie odpryskiwał. Owszem preparat nabłyszcza, ale niestety wcale nie przedłużył trwałości lakieru. Już na drugi dzień lakier zaczął odpryskiwać, może nie jakoś znacząco, ale jednak.

Nałożenie preparatu nie spowodowało wydłużenia czasu schnięcia lakieru.

Miałyście może ten preparat ? Jak się u Was spisywał ?



Zajrzyj tutaj

5 komentarze

  1. nie zachęciłaś mnie do testowania :) ale dam mu szansę, zobaczymy czy jest lepszy od Lovely, którego aktualnie używam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka topów, które mają przedłużać trwałość lakierów i jakoś też nie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. moja Mama już używa, ma dwa i muszę zapytać co sądzi o tym

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma mnie nie przekonuje, a swój top już znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam oliwkę i jest całkiem ok. Moim ulubionym obecnie topem jest top z Indigo, uwielbiam też Sally Hansen Insta-Dri.

    OdpowiedzUsuń