Lakier do paznokci Lambre Fashion Color nr 01

06 czerwca

Witajcie,

słoneczko za oknem, więc czas spędzam głównie poza domem. Jednak w wolnej chwili przygotowałam recenzję lakieru, który otrzymałam na Blogerskiej Majówce w Sosnowcu.


Informacje od producenta:

Lakiery do paznokci Fashion Color
Ostatni akcent idealnego makijażu glamour
Dobierz odcienie do różnych okazji
 
- 12 intensywnych, trwałych kolorów
- kolory mocno nasycone i wyraziste
- najmodniejsze odcienie
- wysoki połysk
- profesjonalne wykończenie
- lakiery nie zawierają toluenu, formaldehydu, DBP i kamfory.
- wysoka jakość komponentów zapewnia idealne krycie, pozbawione smug

Cena katalogowa: 15,90 zł/10 ml

Skład:


 Moja opinia:

Lakier zapakowany jest w złote kartonowe pudełeczko. Samo opakowanie lakieru to szklana, dość masywna buteleczka o pojemności 10 ml. 

Kolor, który miałam okazję przetestować to nr 01. Jest on bardzo delikatny wpadający w taki bardzo jasny róż. 



Pędzelek jest w sam raz i nie sprawiał mi akurat żadnych problemów podczas malowania. 


Niestety ogromnym minusem dla mnie jest ilość warstw, które musiałam nałożyć, by uzyskać w miarę dobre krycie. Są to aż 3 warstwy, a i tak miejscami pozostały widoczne prześwity. Lakier ma dość lejącą konsystencję. Na szczęście lakier szybko schnie. 

Trwałość lakieru bez bazy i topu to ok. 3 dni, natomiast z bazą i topem ten czas znacznie się wydłużył do 7 dni.

A tak się prezentuje na paznokciach :)






INFO!!!

Firma LAMBRE poszukuje do współpracy Konsultantek. Jeśli chcecie zarobić dodatkowe pieniądze i kupować kosmetyki LAMBRE do 45% taniej możecie skontaktować się z firmą pisząc na maila: polska@lambre.pl. Rejestracja internetowa: https://crm.lambre.eu/register.html

 Dziękuję firmie za możliwość przetestowania lakieru.



Zajrzyj tutaj

10 komentarze

  1. Nie podoba mi się jego krycie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Krycia faktycznie fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor niby ładny, ale na paznokciach nie wygląda już tak ładnie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Krycie rzeczywiście nieciekawe, a szkoda, bo kolor niezły...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż trochę średni.. ja mam z tej firmy podkład matujący i jestem bardzo zaskoczona na plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciemniejsze kolory z tej firmy jak widzę są lepsze, bo mają lepsze krycie, nawet po jednym razie.

    OdpowiedzUsuń
  7. w opakowaniu tak ładnie się prezentował! aż szkoda, płacić za lakier 16 zł, kiedy trzeba nałożyć tyle warstw, a i tak nie ma się pożądanego efektu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam odcień i potwornie drażni mnie to smużenie. A byłby taki ładny kolor gdyby nie ten feler...

    OdpowiedzUsuń