Denko kwiecień/maj 2015

01 czerwca

Witajcie,

początek miesiąca przywitał nas ładną, słoneczną pogodą. Oby tak było dalej!

Początek miesiąca to także czas, by pokazać Wam co zużywałam za ostatnie 2 miesiące.

Tak się prezentuje moje denko :)


A teraz po kolei :)

  • żel pod prysznic Lirene różany ogród - bardzo przyjemny zapach żelu, konsystencja taka sobie co przekładało się na wydajność. Zapach niestety nie utrzymuje się na skórze. Żel fajnie oczyszcza skórę, ale nawilżenie daje minimalne. Czy kupię ponownie? Nie.
  • piwny żel pod prysznic Saela - bardzo fajny żel, recenzja TUTAJ. Niestety ogromnym minusem żelu jest jego cena. Czy kupię ponownie? Nie wiem.
  • płyn micelarny AA Ultra nawilżenie - recenzja TUTAJ. Czy kupię ponownie? Raczej tak.
  • podkład Oriflame Perfect fusion foundation - niestety nie polubiliśmy się, bo podkład tworzył na buźce maskę, a tego bardzo nie lubię. Czy kupię ponownie? Nie.
  • krem CC Eveline Cosmetics - recenzja TUTAJ. Czy kupię ponownie? Tak. 
  • kremowy płyn do higieny intymnej Apart - jak dla mnie porażka i nie kupię ponownie. Recenzja TUTAJ.
  • krem do twarzy Hipp - niestety minął termin ważności, fajnie się rozprowadzał na buźce synka i szybko się wchłaniał.
  •  lakier do włosów Loreto - otrzymany w prezencie, jednak mam mieszane do niego uczucia. Czy go kupię? Nie wiem.
  • suchy szampon Hair Up - recenzja TUTAJ.
  •  maska do włosów L'biotica Biovax Argan & Złoto 24k - moja ulubiona maska, recenzja TUTAJ. Czy kupię ponownie? O tak.
  • odżywcze mleczko do ciała Nivea - dawno minął termin ważności, więc czas się z nim pożegnać.
  • woda perfumowana Bi-es Experience the magic - recenzja TUTAJ. Czy kupię ponownie? Pewnie tak.
  • dezodorant Incadessence Avon - czasem sięgam po dezodoranty od Avon, czy kupię ponownie? Kto wie.
  • farba do włosów Joanna - moja ulubiona, zmieniam tylko odcienie. Czy kupię ponownie? Tak.
  • zmywacz do paznokci BeBeauty - lubię i chętnie do niego wracam.

Na koniec pochwalę się Wam, że udało mi się dostać do kampanii TRND z Zalando :)



Komu z Was się udało?


Zajrzyj tutaj

10 komentarze

  1. Gratuluje denka i dostania się do kampanii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tak wielu zużyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten micel z AA też mi jakoś nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten piwny żel jest super, tylko ta cena..
    Gratuluję:) też się dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam żel z Lirene i nie jestem w stanie zdzierżyć jego zapachu. Micel z AA jest ok, ale ponownie go nie kupię, znam lepsze produkty w podobnej cenie. Za to krem CC z Eveline uwielbiam. Suchy szampon z Biedronki też miałam, ale nie przekonał mnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam suchego szamponu,muszę kiedyś spróbować. Natomiast bardzo lubię zapach Incandessence.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam suchego szamponu,muszę kiedyś spróbować. Natomiast bardzo lubię zapach Incandessence.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję denka i kampanii, też się dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten podkład fusion i żałuję, że go już nie ma

    OdpowiedzUsuń