Balsamy na suche miejsca 3 w 1 Joanna

26 czerwca

 Hej,

dzisiaj kolejna recenzja produktów otrzymanych od Laboratorium Kosmetyczne Joanna, czyli balsamy 3 w 1 na suche miejsca.

 Informacje od producenta:

Odkryj idealny sposób na przesuszoną skórę! Balsamiki 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek. Przekonaj się sama o jego wspaniałych właściwościach!

Moja opinia:

Balsam zamknięty jest w małym plastikowym słoiczku. Jest to dla mnie fajna sprawa, ponieważ mogę go mieć zawsze przy sobie, czy to w kieszeni czy to w torebce. Każde opakowanie zawiera 10 g balsamu.


Miałam okazję przetestować wszystkie 3 warianty zapachowe tych balsamów, a więc pomarańczowy, kokosowy oraz oliwkowy. Najbardziej chyba urzekł mnie zapach kokosowy, dlatego chyba, że lubię takie zapachy, ale ten pomarańczowy też ciekawie pachnie. Konsystencja przypomina mi zwykłą wazelinę.




Balsamy stosowałam na miejsca, które w ostatnim czasie nie wiem czemu stały się bardziej wysuszone, czyli łokcie. Balsamy w kontakcie ze skórą rozpuszczają się i dobrze się rozsmarowują. Świetnie nawilżają!



Balsamy kosztują około 6 zł i są wydajne.


Zajrzyj tutaj

6 komentarze

  1. Mnie najbardziej zauroczył pomarańczowy, a najmniej kokosowy, bo kokosa nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym je kupiła, ale mam sporo podobnych produktów, więc na razie dopisuję je tylko do wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te balsamiki, chętnie bym je wypróbowała zwłaszcza ten kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo męczyłam wersję pomarańczową i na pewno nie skuszę się na pozostałe ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kokosowy i jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale na zimę byłyby idealne ;) Nie mam problemu z wysuszoną skórą, aczkolwiek zimą łokcie lubią mi się przesuszyć..

    OdpowiedzUsuń