Lakier do paznokci, top coat oraz osuszacz od FM Group

23 czerwca

Witajcie,

kolejny pochmurny dzień....nie znoszę takiej pogody. 

Z nudów powstała dzisiejsza recenzja, która będzie obejmowała aż trzy produkty, które otrzymałam na spotkaniu blogerek w Katowicach od FM Group. Akurat z FM miałam okazję już używać kilku kosmetyków, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup lakieru do paznokci, top coat'u oraz osuszacza o których dzisiaj będzie mowa.


Informacje od producenta:

Lakier do paznokci: Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci zapewnia intensywny połysk i głęboki kolor.
Wzbogacony o witaminy A i E.
- zawiera wapń i keratynę, które dodatkowo wzmacniają paznokcie
- kremowa konsystencja zapobiega powstawaniu smug
- idealnie dopasowany pędzelek ułatwia równomierne krycie
- hypoalergiczny.

Top coat Glossy Efect:  Tworzy na powierzchni lakieru dodającą blasku powłokę polimerową, która dodatkowo utwardza i uelastycznia płytkę paznokcia. Zwiększa intensywność koloru, chroni przed matowieniem i blaknięciem oraz zapobiega odpryskiwaniu lakieru i jego ścieraniu na końcówkach. Idealnie dopasowany pędzelek gwarantuje równomierne krycie. Szybko schnie.


Osuszacz do lakieru:  Przyspiesza wysychanie lakieru i chroni go przed powstawaniem smug i zarysowań. Nadaje piękny blask i uwydatnia barwę. Nie wysusza skórek wokół paznokci. Po aplikacji szybko odparowuje, nie pozostawiając lepkiej warstwy.


Moja opinia:

Lakier do paznokci znajdował się w kartonowym czarnym pudełeczku. Samo opakowanie lakieru to po prostu zwykła buteleczka o dość sporej ilości lakieru 10 ml. Kolor, który mi akurat przypadł to numer 03. Pędzelek jest wygodny w operowaniu, nie sprawiał mi żadnych problemów. Sam kolor lakieru jest dość głęboki, jednak dla uzyskania pożądanego efektu musiałam nałożyć dwie warstwy.



Top coat również znajdował się w kartonowym czarnym pudełeczku i ma pojemność 10 ml. Top coat nadał lakierowi blasku, ale niestety w moim przypadku nie wydłużył trwałości lakieru. Lakier wraz z top coatem utrzymał się u mnie w stanie idealnym zaledwie przez 3 dni, później zaczął odpryskiwać.



Osuszacz do lakieru to plastikowa buteleczka z atomizerem o pojemności 50 ml. Niestety osuszacz wydobywa się w nadmiarze przez co spływa z paznokci i jest słabo wydajny. Do tego nie zauważyłam, by przyspieszył on wysychanie lakieru oraz top coat'u.

Znacie produkty od FM Group? 

Dziękuję FM Group za możliwość poznania i przetestowania produktów.




Zajrzyj tutaj

10 komentarze

  1. Podoba mi się lakier do paznokci :) Tej firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wysyuszacz przyśpiesza schnięcie jednak faktycznie wydobywa się go troszke za dużo, co do lakierów, ładne kolorki ale szybko odpryskują ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Osuszacz do lakieru jest ciekawy :) Też nie znoszę takiej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno opisywałam, lakier trafił mi się w kolorze czarnym

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taki kolor paznokci !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze produktów do paznokci tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamierzam niebawem przetestować mój zestaw. Piękny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Top coat swój ulubiony już znalazłam, ale ciekawa jestem lakierów.

    OdpowiedzUsuń