Nowości, czyli przesyłek ciąg dalszy

17 czerwca

Hej,

ostatnio pokazałam Wam tylko część przesyłek, które do mnie w ostatnim czasie dotarły. Dziś kolejna porcja nowości u mnie.

Obecnie z ogromną przyjemnością korzystam z poduszki dla kobiet w ciąży, którą otrzymałam do przetestowania od Supermami. Niebawem napiszę więcej o poduszce.


Za bon od Taovital otrzymany na spotkaniu blogerek w Katowicach zamówiłam sobie pędzel do pudru.


Od Polskiej Róży otrzymałam syrop malinowy oraz konfiturę z płatków róży.



W ramach nowo nawiązanej współpracy z Livioon otrzymałam do testowania perfumy. W paczuszce znalazłam także katalog oraz czyścik do demakijażu Face Glov.



Od Urody do przetestowania otrzymałam krem silnie nawilżający.


To chyba wszystko. Co Wam wpadło w oko?


Zajrzyj tutaj

8 komentarze

  1. Świetne przesyłki, gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. daj znać jak się spisuje pędzel !

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie czy wykorzystując ten kupon trzeba zapłacić za przesyłkę? jeśli tak to ile?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nowości, szczególnie ta poducha :) Jak kiedyś zajdzie potrzeba to sobie sprawię taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam pędzel :D Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ciekawią mnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również otrzymałam tę poduszkę :) Testuję :]

    OdpowiedzUsuń