Lambre Glamour Star Lip Gloss 25

08 czerwca

Hej,

 jak tam u Was po długim weekendzie? U mnie było bardzo ciekawie, ale to niebawem napiszę Wam więcej o tym.

Na dzisiaj mam recenzję błyszczyka, który otrzymałam na Blogerskiej Majówce w Sosnowcu od Lambre Group International.


Informacje od producenta:

Poczuj otulającą miękkość i zapewnij soczysty kolor swoim ustom. Daj im to czego oczekujesz właśnie od błyszczyka – intensywną barwę oraz nawilżenie.

Zawarty w błyszczykach Star Lip Gloss LAMBRE Glamour kompleks witaminowy A+E chroni usta przed tworzeniem się wolnych rodników, powodujących starzenie się oraz wysuszanie delikatnej skóry.  Błyszczyk wizualnie wygładza drobne zmarszczki. Kompleks nawilżający tworzy warstwę ochronną, która zapobiega  przesuszaniu się ust, a tym spierzchniętym przywraca zdrowy wygląd. Dzięki błyszczykowi usta są wygładzone, soczyście miękkie, mają zadbany i zdrowy wygląd.

Moja opinia:

Błyszczyk podobnie jak wcześniej recenzowany przeze mnie lakier do paznokci zapakowany jest w kartonowe złote pudełeczko. Sam błyszczyk znajduje się w opakowaniu charakterystycznym dla większości błyszczyków dostępnych na rynku.


W ofercie producenta znajdziecie 10 odcieni.

21)    nude
22)    koral matowy
23)    naturalny różowy
24)    malinowa czerwień
25)    słodki róż
26)    różowa  perła
27)    opalizujący róż
28)    płatki  piwonii
29)    szlachetny rubin
30)    liliowy wrzos 

Kolor, który do mnie trafił to numer 25, czyli słodki róż.


 Błyszczyk jest dość gęsty, więc aplikacja nie jest zbyt łatwa.


 
Kolor jest naprawdę bardzo ładny, dość intensywny. Nadaje ustom piękny wygląd i ładnie je podkreśla, uwydatnia. Tak prezentuje się na ustach :)


Jeśli chodzi o trwałość na ustach to u mnie jak każdy błyszczyk i ten w mig znika.

Cena około 22 zł za 7 ml.

INFO!!!

Firma LAMBRE poszukuje do współpracy Konsultantek. Jeśli chcecie zarobić dodatkowe pieniądze i kupować kosmetyki LAMBRE do 45% taniej możecie skontaktować się z firmą pisząc na maila: polska@lambre.pl. Rejestracja internetowa: https://crm.lambre.eu/register.html

 Dziękuję firmie za możliwość przetestowania błyszczyka.



Zajrzyj tutaj

3 komentarze

  1. fajnie wygląda, ale ja u siebie nie lubię takiego brokatowego efektu :D błyszczyków to właściwie nie używam w ogóle :-)
    ale często zachwycają zapachami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze parę błyszczyków w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń