Kampania TRND z Zalando - moja opinia o sklepie

11 czerwca

Witajcie,

jakiś czas temu pochwaliłam się Wam, że udało mi się dostać do kampanii TRND z Zalando. 
Dzisiaj będzie kilka słów na temat sklepu, składania zamówienia, jego realizacji.


 Zalando należy do wiodących sklepów sklepów internetowych z odzieżą i obuwiem w Europie, oferuję ponad 1 500 różnych marek i dostawę oraz zwrot GRATIS.

Co wyróżnia Zalando ? 
1. Szeroka oferta - Zalando oferuje wybór spośród 150 000 produktów i ponad 1 500 międzynarodowych marek. Przejrzyste i intuicyjne metody wyszukiwania pozwalają szybko i łatwo znaleźć wymarzony produkt. 

2. Darmowa dostawa i zwrot - Bez względu na to za ile i jak duże robisz zakupy, wysyłka jest zawsze bezpłatna, bez minimalnej kwoty zamówienia. Zamówienie przychodzi prosto do domu lub biura w ciągu 3- 5 dni, przy tym masz opcję śledzenia swojej paczki. 

 3. 100 - dniowe prawo zwrotu - Niezależnie od przyczyny masz 100 dni na zwrot nieużywanego produktu. Zwrot jest całkowicie bezpłatny, a dodatkowo nie musisz ruszać się z domu - kurier odbierze paczkę ze wskazanego przez Ciebie adresu. Ta opcja jest idealna w momencie, kiedy nie możesz zdecydować się na dany rozmiar lub chcesz przymierzyć wybraną parę butów. 


Moja opinia:

W ofercie sklepu znajdziemy ogromny wybór towarów w różnych rozmiarach, kolorach, fasonach. Swoje zamówienie złożyłam jeszcze przed długim weekendem, a już w poniedziałek z samego rana paczuszka była u mnie w domu. Czas realizacji zamówienia pomimo długiego weekendu był bardzo szybki. Ogromnym plusem zakupów na Zalando jest darmowa dostawa oraz prawo zwrotu towaru do 100 dni. 

Poruszanie się po sklepie w poszukiwaniu interesujących nas rzeczy jest łatwe. Wystarczy wybrać kryteria, które nas interesują, a więc cena, rozmiar, kolor, marka i pokazują nam się rzeczy z których możemy wybierać.

Do tej pory zakupy robiłam przez Allegro, bo niestety moje wcześniejsze doświadczenia z innymi sklepami internetowymi nie należały do najprzyjemniejszych. Na Zalando na pewno mogę polegać!

A teraz czas pokazać co zamówiłam w Zalando. Znalazło się coś dla mojego M., Bartka i dla mnie.






Miłego dnia Kochani :*



Zajrzyj tutaj

14 komentarze

  1. Ja też czekam na swoją paczuszkę :D Fajne butki :D Podoba mi się polityka Zalando :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy sobie zamówiłaś, moja przesyłka też już do mnie dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, można się jeszcze do tego zapisać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy! W Zalando robiłam raz zakupy i byłam bardzo zadowolona z ich obsługi klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć uwielbiam on-line'owe zakupy, w tym sklepie jeszcze nie byłam. Może kiedyś się skuszę, choć wątpię, abym znalazła odpowiedni dla mnie rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zapraszam do mnie na kONKURS! taki na początek mego istnienia w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zalando się postarało :) Wcześniej nie słyszałam o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trampusie są przeurocze ja miałam kiedyś podobne różowe

    OdpowiedzUsuń