Balsam do ciała z oliwą z oliwek Joanna do skóry suchej

25 czerwca

Witajcie,

na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kolejnego produktu, który otrzymałam od Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Jest to odżywczy balsam do ciała do skóry suchej z oliwą z oliwek.


Informacje od producenta:

Balsam do ciała Naturia body z oliwą z oliwek zapewnia optymalne odżywienie skóry. Nadaje jej gładkość i elastyczność oraz sprawia, że staje się miękka i miła w dotyku. Dzięki jedwabistej konsystencji balsam doskonale się wchłania i intensywnie pielęgnuje Twoje ciało.
Oliwa z oliwek - uzyskana w procesie tłoczenia na zimno bogata jest w nienasycone kwasy tłuszczowe. Znacząco wpływa na wzmocnienie barier ochronnych naskórka. Działa wygładzająco, nawilżająco i kojąco.




Skład:
 
aqua, glyceryl stearate se, paraffinum liquidum, glycerin, prunus amygdalus dulcis oil, isopropyl myristate, dimethicone, caprylic/capric trigliceride, cetearyl alcohol, olea europea fruit oil, olea europea oil unsaponifiables, propytheptyl caprylate, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, triethanolamine, citric acid, parfum, alpha-isomethylionone, citronellol, geraniol, heksyl cinammal, butylphenyl melthylpropional, limonene, linalool, DMDM hydrantoin, methylchloroisoyhiazolinone, methylisothiazolinone

Moja opinia:

Opakowanie zawiera aż 500 ml balsamu. Za cenę, która nie przekracza 10 zł jest to spora ilość. Choć jest ono duże to jednak nie sprawia problemu i wygodnie trzyma się w dłoni.Otwieranie na klik. 


Balsam ma bardzo przyjemny zapach, a jego konsystencja jest lekka. Zapach niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Jeśli chodzi o wchłanianie się balsamu to jest ono szybkie. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Skóra po użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. Balsam daje dość dobry efekt nawilżenia, ale przyznam się, że mógłby być lepszy.


Znacie ten balsam?

Dziękuję Laboratorium Kosmetyczne Joanna za możliwość przetestowania kosmetyku.


Zajrzyj tutaj

12 komentarze

  1. nie miałam jeszcze balsamu z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam ich kawowe masło ;) teraz jednak stawiam na inne firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam ale jak szybko się wchłania to wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego balsamu. W ogóle Joanna rzadko gości w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo nie widziałam jeszcze balsamu z Joanny..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taki napchany parafiną :( Polecam droższe, ale z super składem masełko z The Body Shop oliwkowe - jest świetne i naprawdę nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy balsam, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko używam balsamów ;) Dlatego ten mnie nawet nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego balsamu, ale po produkty Joanny sięgam niezwykle rzadko, jakoś nie jestem za bardzo za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ale chyba muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń