Peeling twarzy z Joanną za niewielką cenę - moja opinia

15 grudnia

Z peelingiem z Joanny nie jest to moje pierwsze spotkanie, ale już któreś z kolei. Tym razem wybrałam peeling myjący z kiwi wygładzający. Byłam zadowolona z wcześniejszych peelingów tej firmy i powiem Wam tym razem też się nie zawiodłam. Peeling zakupiłam w cenie promocyjnej w Biedronce za 3,99 zł.








Producent: http://www.joanna.pl/

Informacje od producenta: 

Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z kiwi oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Opakowanie: 30 ml

Cena: 3,99 zł ( za taką kwotę kupiłam peeling w Biedronce )

Stosowanie: 2 - 3 razy w tygodniu 


Moja opinia:

Opakowanie jest niewielkie, jeśli wyjeżdżacie gdzieś spokojnie zmieści się w Waszej torbie :). Buteleczka jest przezroczysta dzięki czemu kontrolujecie ile kosmetyku jeszcze zostało. Ponieważ wybrałam peeling z kiwi, więc kolorek jest zielony, ale zapach nie ma z kiwi nic wspólnego,a szkoda. Kosmetyk zawiera czarne drobinki. Zamkniecie jest na typowy "klik" co widać na jednym ze zdjęć. Efekt wygładzenia jest zauważalny. Łatwo się zmywa. Skóra twarzy jest odświeżona. Wydajny!

Moja ocena: 4,5/5

Ktoś używał i ma ochotę podzielić się opinią?  Piszcie w komentarzach!!! A może macie swoje ulubione- inne peelingi?


Zajrzyj tutaj

4 komentarze

  1. Do twarzy jest fajny, rzeczywiście ale do ciała już kiepski bardzo - peelingi tutti frutti sa od niego 1000 razy lepsze i zapach mają świetny - a cena podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego peelingu, ale mam zamiar sobie go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używałam i bardzo go lubię. Nie dość,że cena świetna to jeszcze pięknie pachnie:) A jeszcze bardziej od peelingów, z serii Joanna uwielbiam masło do ciała waniliowe mmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję z gruszką, czeka cierpliwie na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń