Pamięć 2 od Akademia Umysłu - recenzji część pierwsza

11 grudnia

W ramach kontynuacji współpracy z Akademią Umysłu miałam możliwość wyboru kolejnego programu do testowania. Ostatnio u mnie z pamięcią bywa gorzej ( hehe ), więc postanowiłam, że przetestuję na sobie program Pamięć 2. Dzisiaj przybliżę Wam kilka ćwiczeń i moje wrażenia z pierwszych kontaktów z tym programem.




Producent: http://www.akademia-umyslu.pl/

Informacje od producenta: 

Pamięć 1 i Pamięć 2 to efektywne i łatwe w obsłudze programy zaprojektowane, by wzmocnić i usprawnić proces zapamiętywania.

Cena:  29,90 zł

Moja opinia:

Bardzo się cieszę z możliwości testowania kolejnego produktu od Akademii Umysłu, gdyż pierwszy testowany program bardzo przypadł mi do gustu. Przede wszystkim zacznę od tego, że na początek wybrałam poziom trudności łatwy. Oczywiście program oferuje jeszcze 2 inne, ale do tych przejdę troszkę później, Dzięki takiej możliwości możecie dostosować trening pamięci do swoich potrzeb i umiejętności. Plusem ogromnym programu jest możliwość korzystania z niego przez wiele osób. Wyniki poszczególnych użytkowników są zapisywane na danym profilu użytkownika.A teraz przejdźmy do pierwszych 3 ćwiczeń tego programu.

Na początek czekała mnie rozgrzewka.





Ćwiczenie ma na celu przygotować do wykonania bardziej złożonych i skomplikowanych zadań. Podczas wykonywania tego ćwiczenia nie należy poruszać głową, a obserwować kuleczkę, która porusza się po ekranie. Etapów jest 6.

Kolejne ćwiczenie to igła i nitka.


Celem tego zadania jest doskonalenie zdolności spostrzegania i zapamiętywania oraz odtwarzania lokalizacji bodźców wzrokowych.  Na ekranie pojawia się plansza z otworkami, część jest połączona białą nitką. Należy zapamiętać połączenie i następnie odtworzyć połączenie.



Ostatnie ćwiczenie z którym chciałabym Was zapoznać to Plastry miodu.



Celem tegoż ćwiczenia jest usprawnienie pamięci krótkotrwałej Musimy przechować informacje odnośnie położenia pokazywanych obrazków z cyferkami, w tym przypadku pszczółki a następnie zapamiętać kolejność ich pojawiania się.




Grafika może niektórych miłośników programów, czy też gier nie powala na kolana, ale przecież nie o to chodzi. Najważniejsze, że takie programy są skuteczne i pomagają. Niebawem przedstawię Wam kolejne ćwiczenia.





Zajrzyj tutaj

4 komentarze

  1. Bardzo fajny taki program, na ćwiczenie pamięci. Ja czasem wolę sobie jakiejś ważne rzeczy zapisać na kartkę, żeby przypadkiem nie zapomnieć. ;)

    OdpowiedzUsuń