Płyn micelarny z Marion - recenzja

28 grudnia

Od dłuższego czasu zamiast mleczek do demakijażu stosuję płyny micelarne. Moim faworytem jest płyn z Biedronki BeBeauty, który można kupić za około 5 zł, ale mam też możliwość przetestowania innych płynów. W ramach współpracy z JM Spa & Wellness otrzymałam płyn micelarny do oczyszczania oraz demakijażu twarzy i oczu.




Produkt otrzymałam w ramach współpracy z : http://www.jm-spawellness.com/
 
Informacje od producenta:

Płyn zawiera struktury miceli, składające się z cząsteczek hydrofilnych i lipofilnych, które dokładnie oczyszczają skórę i zmywają makijaż, także z oczu. Formuła wzbogacona została substancjami łagodzącymi i regenerującymi skórę. Zawiera wygładzający ekstrakt z hibiskusa i kwas hialuronowy, który doskonale nawilża i rewitalizuje skórę.

Opakowanie: 120 ml

Cena: 7,50 zł


Moja opinia: 







Płyn możemy stosować zarówno do demakijażu twarzy jak i oczu. Ułatwia to nieco sprawę, by nie kupować dwóch oddzielnych kosmetyków. Płyn zawiera kwas hialuronowy oraz ekstrakt z hibiskusa. Mogą go używać zarówno osoby mające cerę normalną, jak i wrażliwą. Płyn ma bardzo fajne, poręczne opakowanie, które świetnie nadaje się na wyjazdy, gdyż dużo miejsca w torbie nie zajmie. Na opakowaniu znajdziecie krótką informację o produkcie, o jego sposobie użycia i składzie, datę przydatności oraz informacje o producencie. Zapach płynu jest kwiatowy, jak dla mnie delikatny, po zastosowaniu nie wyczuwałam tego zapachu na twarzy. Produkt jest średnio wydajny, a to za sprawą zbyt dużego otworu przez który wydobywa się płyn. Zawsze za dużo zaaplikowałam go na wacik :( Dodatkowo jeśli chcecie zmyć cały makijaż to też musicie użyć jego większą ilość. Płyn źle sobie radzi z tuszem i eyelinerem. Płyn nie podrażnił mojej cery. Gdy używałam go do demakijażu oczu nie szczypał w oczy. Ogólnie mam mieszane uczucia co do tego płynu. 

Moja ocena: 3,5/5

Używacie płynów micelarnych? Jeśli tak to jakich?

 

Zajrzyj tutaj

4 komentarze

  1. swego czasu mocno szukałam go u siebie w mieście w drogeriach i nie mogłam go nigdzie dostać, a szkoda bo chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zapraszam do udziału w moim rozdaniu. W zestawie znajdziesz jeden z płynów Marion

      Usuń
  2. Używałam tego płynu z Marion i lubiłam go, ale jednak wolę również ten z BeBeauty póki co.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie tez biedronka rządzi <3

    OdpowiedzUsuń