Na przemęczenie fizyczne i nie tylko ArtroŻel - moja recenzja

13 grudnia

Od jakiegoś czasu zmagam się z przemęczeniem fizycznym. Bolą mnie bardzo stawy. Dodatkowo czasem w nocy źle śpię i rano budzę się z ogromnym bólem w okolicach lędźwiowych. Dopiero teraz sięgnęłam po produkt otrzymany od Credo pr w ramach współpracy. Jaka jest moja opinia dowiecie się na samym końcu :)




Produkt otrzymałam do testowania od : http://www.credopr.pl/


Informacje od producenta: 

Artrożel do stosowania w przypadku dolegliwości reumatycznych i w bólach stawowych. Posiada właściwości przeciwzapalne i przeciwobrzękowe. Zawiera zestaw naturalnych składników: olejki, wyciągi ziołowe oraz bogatą w minerały wodę z Uzdrowiska Rabka.



Opakowanie: 100 ml

Cena: ok. 12 zł 

Skład: 

 
Sposób użycia:




Moja opinia:

Żel u mnie długo leżał, ale niestety mam pewne problemy związane z przemęczeniem, bólem kręgosłupa i nie tylko. Postanowiłam sięgnąć po coś co miałam w domu od kilku tygodni i się nie zawiodłam. Artrożel świetnie sobie poradził z moimi dolegliwościami. Produkt ma tradycyjne opakowanie jak na krem - żel. Z opakowania wydobywa się odpowiednia ilość do wysmarowania danego miejsca. Kolor jest żółty, a swoim zapachem przypomina mi niegdyś zwykłą maść żmijową. Łatwo się rozsmarowuje i rozprowadza w obrębie miejsca przysparzającego nam problem. Czas wchłaniania nie jest długi. Jeśli będę miała możliwość ponownie skorzystać z tego produktu to na pewno zakupię !

Moja ocena: 5/5

Używacie podobnych produktów na problemy ze stawami???




Zajrzyj tutaj

1 komentarze